Desert Essence
Desert Essence Hair Care : dit merk zag ik op iherb en het sprak me wel aan.
Ik heb de Coconut conditioner besteld. Ik hou echt van cocosgeur in de zomer: inlove2 heart
Het is een natuurlijk conditioner, zonder cones. Ook de andere producten zien er zeer interessant uit!
Ik heb hem nog niet toegekregen maar ik zal zeker mijn bevindingen hier laten weten.
neutrale henna ~ Wash ~ Leave in olie~ laatste knipbeurt 30/06/2014
Hearts
Antwoord
Ziet er goed uit allemaal! En ze hebben een soort bodylotion met zonnebescherming, perfect voor mijn bleke huidje :D
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord
Nog nooit eerder van gehoord, maar de Italian red grape conditioner lijkt me wel wat (vooral vanwege de druivengeur).
[Afbeelding: hf_zps8e315818.gif] [Afbeelding: 124302618&trans=1.jpg]
........................................ Pet's name: Spring
http://www.fairytalemuah.nl/
Antwoord
Ik heb vandaag de Desert Essence Green Apple & Ginger shampoo toegekregen.
Hij ruikt alvast heerlijk naar appeltjes Inlove

[Afbeelding: 3700NDE.jpg]

Hierbij wat hij belooft te doen :
• Gently removes everyday environmental pollutants from hair
• Adds volume and shine
• Helps strengthen hair

Sugar and Coconut Oil Cleansers gently lift and remove everyday pollutants from hair, while Organic Kelp and Nettle extracts provide iron, calcium, potassium, and other vitamins and minerals that absorb into and help strengthen each hair strand. A proprietary blend of Organic Ginger Extract and Ginger Spice acts on the scalp to leave the skin feeling moisturized and revitalized. Organic Maca Root helps to thicken hair and Organic Apple adds shine. With regular use of this gentle, sulfate free formula, hair will be softer, shinier and more manageable.

Ingredienten :
Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract*, Coco-Glucoside (Coconut/Sugar), Sodium Coco-Sulfate (Coconut), Lauryl Glucoside (Coconut/Sugar), Decyl Glucoside (Coconut/Sugar), Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Sodium Chloride, Glycerin (Palm)*, Natural Fragrance/ Flavor (Parfum/Aroma), Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract*, Panthenol (Pro-Vitamin B-5, Lepidium Meyenii Root Extract (Maca Root)*, Yucca Brevifolia Root Extract (Yucca Cactus)*, Symphytum Officinale Leaf Extract (Comfrey)*, Urtica Dioica (Nettle) Leaf Extract*, Macrocystis Pyrifera Extract (Sea Kelp)*, Salix Alba (Willow) Bark Extract*, Citric Acid, Potassium Sorbate

Mijn andere bestelling via iHerb, die ik nochtans eerder had geplaatst is nog niet toegekomen. :s Maar goed. ik panikeer nog niet.
Hearts
Antwoord
Ben erg benieuwd hoe de coconut conditioner is! Heb je je pakje ondertussen gekregen?
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Oh appeltjes!!!
Vroegah hadden mijn zusje en ik allebei een klein toilettasje van Yves Rocher met appeltjes spullen. Zelfs appeltjes tandpasta..!

Maar dat spul ziet er goed uit! De Shea Butter conditioner lijkt me erg fijn..
Antwoord
gniffel-0136-giggle het ziet er inderdaad wel allemaal interessant uit he.
Heb mijn haar nu 1x gewassen met de appel en gember shampoo en ben best wel tevreden! Wast de olie goed uit mijn haar, en is zacht en glanzend nadien met volume. en de geur is echt wel heart . Had mijn haar net gewassen toen ik met een vriend had afgesproken en hij vond het heerlijk naar appels ruiken maar wist niet van waar de geur kwam gniffel-0136-giggle

pha ik heb mijn andere pakketje nog niet binnen helaas. Van zodra ik het toe krijg en getest heb post ik het hier!
Hearts
Antwoord
ik zou de frambozen shampoo en conditioner wel willen proberen.
hebben jullie een idee van de verzendkosten?

*edit*

ik zie op die website dat ze niet buiten de US verzenden, via waar heb jij het dan besteld Gitte?
Kin-Schl-Apl-BSL-TL-HL-TBL-Classic
Heup verwacht in Januari 2016
Antwoord
iHerb! :)
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Yeahthat
Hearts
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)