Yves Rocher
Heeft iemand hier ervaring mee?
Glanz & Pflege shampoo en conditioner
[Afbeelding: 1513851.jpg]

Ik heb de shampoo en conditioner gekregen van m'n buurvrouw. Hij is speciaal voor blond haar en het merk staat goed bekend, dus ben er blij mee. Ik ben van plan de conditioner als 1e co in cwc gebruiken, maar ik heb een probleempje.
Ben niet zo'n fan van de geur.

Weet iemand hoe lang die in je haar blijft hangen, als je hem alleen met cwc gebruikt? En wat zou ik kunnen doen om de geur zo snel mogelijk uit m'n haar te krijgen als het wel blijft hangen?
[Afbeelding: hf_zps8e315818.gif] [Afbeelding: 124302618&trans=1.jpg]
........................................ Pet's name: Spring
http://www.fairytalemuah.nl/
Antwoord
Ik heb helaas geen ervaring met Yves Rocher :/
Je kan misschien de geur wat maskeren door een leave-in te gebruiken met een lekkere geur?
pure cacaoboter ruikt heerlijk naar chocolade en is nog goed voor je haar ook :D
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord
Heb er uiteindelijk leave-in conditioner van Inecto ingespoten, en dat bleek de geur wel te verdrijven. Op zich werkt de conditioner trouwens wel goed, het ontklit in ieder geval prima.
[Afbeelding: hf_zps8e315818.gif] [Afbeelding: 124302618&trans=1.jpg]
........................................ Pet's name: Spring
http://www.fairytalemuah.nl/
Antwoord
Ik heb de shampoo vroeger gebruikt en ik kan je zeggen dat hij bij mij wel erg uitdrogend werkte! Ik kreeg er zelfs schilfertjes van..
Antwoord
nog mensen ervaring met Yves Rocher?
ik ben om aan het twijfelen om enkele dingen uit dit assortiment uit te proberen.
Om de prijs moet ik het zeker niet laten, al en om tussen de €3 en €6
[Afbeelding: 66085.jpg][Afbeelding: 68826.jpg][Afbeelding: 69646.jpg][Afbeelding: 70378.jpg]
[Afbeelding: IMG_1509.jpg]
Antwoord
Met de shampoos en conditioners heb ik geen ervaring, maar misschien jij ondertussen al wel?
Antwoord