Yves Rocher
Heeft iemand hier ervaring mee?
Glanz & Pflege shampoo en conditioner
[Afbeelding: 1513851.jpg]

Ik heb de shampoo en conditioner gekregen van m'n buurvrouw. Hij is speciaal voor blond haar en het merk staat goed bekend, dus ben er blij mee. Ik ben van plan de conditioner als 1e co in cwc gebruiken, maar ik heb een probleempje.
Ben niet zo'n fan van de geur.

Weet iemand hoe lang die in je haar blijft hangen, als je hem alleen met cwc gebruikt? En wat zou ik kunnen doen om de geur zo snel mogelijk uit m'n haar te krijgen als het wel blijft hangen?
[Afbeelding: hf_zps8e315818.gif] [Afbeelding: 124302618&trans=1.jpg]
........................................ Pet's name: Spring
http://www.fairytalemuah.nl/
Antwoord
Ik heb helaas geen ervaring met Yves Rocher :/
Je kan misschien de geur wat maskeren door een leave-in te gebruiken met een lekkere geur?
pure cacaoboter ruikt heerlijk naar chocolade en is nog goed voor je haar ook :D
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord
Heb er uiteindelijk leave-in conditioner van Inecto ingespoten, en dat bleek de geur wel te verdrijven. Op zich werkt de conditioner trouwens wel goed, het ontklit in ieder geval prima.
[Afbeelding: hf_zps8e315818.gif] [Afbeelding: 124302618&trans=1.jpg]
........................................ Pet's name: Spring
http://www.fairytalemuah.nl/
Antwoord
Ik heb de shampoo vroeger gebruikt en ik kan je zeggen dat hij bij mij wel erg uitdrogend werkte! Ik kreeg er zelfs schilfertjes van..
Antwoord
nog mensen ervaring met Yves Rocher?
ik ben om aan het twijfelen om enkele dingen uit dit assortiment uit te proberen.
Om de prijs moet ik het zeker niet laten, al en om tussen de €3 en €6
[Afbeelding: 66085.jpg][Afbeelding: 68826.jpg][Afbeelding: 69646.jpg][Afbeelding: 70378.jpg]
[Afbeelding: IMG_1509.jpg]
Antwoord
Met de shampoos en conditioners heb ik geen ervaring, maar misschien jij ondertussen al wel?
Antwoord
Ik heb nu twee conditioners van Yves Rocher. De Nutrisilk stinkt naar zeepgeur :p De Nutrirepiar ruikt zoet en aangenaam.
Ik heb ze in solden gekocht en ik vind ze nog duur eigenlijk. 2,95 voor 150 ml!

Qua ingrediënten ziet het er best simpel uit en ik snap dus niet waarom het zo duur is
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Betalen voor de marketing vrees ik :)
Antwoord
Ja de tekstjes in het boek (staan die ook op de site?) zijn zo smeuig, daar betaal je ook voor. Vroeger gingen ik en een vriendin samen de catalogus bekijken en hadden de grootste lol met hoe die teksten waren geschreven grijns
Antwoord
Wel de nutrirepair is voor zeer droog haar. Ik ga mijn haar clarifyen en daardoor raakt het best uitgedroogd. Eens zien of hij zich kan bewijzen. Ik betwijfel het eigenlijk want jojoba- en amandelolie zijn best licht
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)