R.I.P.
Dit is een topicje om favoriete producten te herdenken die verdwenen zijn of waarvan de ingrediënten zijn veranderd.
Alvast innige deelneming en veel sterkte

R.I.P. Avalon Organics lavendel shampoo, de ingrediënten zijn veranderd en nu is het een superuitdrogende shampoo geworden cry3
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
bah, vind ik altijd zo vervelend, als je een goedwerkend product heb en ze vinden het nodig om er iets aan te veranderen.
Kin-Schl-Apl-BSL-TL-HL-TBL-Classic
Heup verwacht in Januari 2016
Antwoord
Palmolive conditioner amandelmelk dacht ik. Hebben ze volgepropt met cones..
2aFii 76/64//90 83cm Omtrek: 8cm
''Blitzlocks''

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/user/Skjonnhar">http://www.youtube.com/user/Skjonnhar</a><!-- m -->

I believe life is what you make it and I make it one hell of a ride!
Antwoord
RIP Yes to Cucumbers shampoo en conditioner :(. In de nieuwe verpakking stinken ze en zijn ze veel minder voedend, shampoo is ronduit uitdrogend. Had ik eindelijk mijn shampoo gevonden, kan ik weer overnieuw beginnen crying2-Crying
blossom.smilie
Antwoord
Ik blijf nog rouwen om dat notenolie dinges masker van Ultra Doux. Heb ooit 1 pot gekregen..... nooit iets gehad dat daarbij in de buurt kwam. Alsof er pure zijdedraad op m'n hoofd groeide.... (om het gevoel even aan te dikken :p)
Antwoord
en de wella kruidenbalsem, ik gebruikte hem als leave in, en ik zweer er nog steeds bij...
[Afbeelding: mPLRp1.png]
Antwoord
o ja! Die waren allebei heerlijk!
[Afbeelding: lengte2612012.jpg]
Antwoord
De olive line conditioner van max (action ) die hebben ze (om mij onbekende redenen) volgepropt met sls:(
WAAROM? Er hoeft toch geen sls in een conditioner?
Pixy-CBL-APL-BSL-MBL-*WL*-TBL-classic-
Antwoord
Redsiren schreef:De olive line conditioner van max (action ) die hebben ze (om mij onbekende redenen) volgepropt met sls:(
WAAROM? Er hoeft toch geen sls in een conditioner?
Ja, dat heb ik dus ook nooit begrepen hé :s Kan ik ook niet bij
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Ja dat vind ik ook super jammer dat ze dat gedaan hebben! Het was mijn favo conditioner voor de co methode :(
heart ~no sillicone~Mason Pearson brush~Ficcare~creamy conditioners heart
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)