Avalon Organics
Ik vond vroeger hiervan de lavendel- en rozemarijnshampoo geweldig (nog altijd te krijgen in Nederland, niet meer in België). De bijbehorende conditioners hebben cones, maar veel mensen staan gek van de lavendelconditioner.

Ik heb nu de enige coneloze conditioner van die lijn besteld, de Olive Grapeseed Extra Moisture. Die is helaas wel geurloos, moet zeggen dat ik de geuren van hun producten geweldig vind, ze ruiken echt heel zuiver, natuurlijk en prettig.

En hier is de site:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.avalonorganics.com">www.avalonorganics.com</a><!-- w -->
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Soms is geurloos ook wel prettig. Zeker als je bodylotion met een uitgesproken geur gebruikt, of parfum.
Dan heb je geen last van "botsende" geuren.
[Afbeelding: lengte-1.jpg]
Antwoord
Ja inderdaad, ik heb nu veel body butters van The Body Shop en die zijn al een parfum op zichzelf, lol

Antwoord
Heb dus de Extra Moisture conditioner gebruikt en mijn haren zijn bijna droog, moet zeggen: wauw! ^^-happy Heb nu enorm zachte haren!

Antwoord
Ik zag dat deze lijn bij De Tuinen in de aanbieding was, dus heb een fles Lavender shampoo meegenomen. Ik herinner me deze nog van een aantal jaren geleden toen ik deze veel gebruikte, maar ben op een gegeven moment op andere merken overgestapt. Nu stond er op de verpakking "new - more essential oils". Was wel benieuwd!

Ik had eerst wat Vatika 'snachts in mijn haar laten trekken zoals ik wel vaker doe, en daarna gewassen met deze shampoo. Mijn haar had echt opvallend veel glans en was erg goed doorkambaar! Ik was echt verbaasd. Zou het dan toch aan de combinatie liggen, met deze shampoo?
Ik lees op internet meer negatieve reviews over deze dan positieve.

Hebben jullie deze, of andere, producten van AO geprobeerd, en wat vonden jullie ervan? :)
[Afbeelding: ab-orchidee-1.jpg]
Antwoord
Ik HIELD echt van de Lavendel shampoo, tot ze het recept vervingen :( Het maakt mijn haar zo knoperig en uitgedroogd nu.

Ik heb de Peppermint strenghtenig shampoo op komst en ook de lavendel conditioner, want in Amerika is die weer coneloos normaal gezien :)
Ben alvast een fan van de Olive&Grapeseed conditioner.

Oh ja, AO wordt normaal gezien gebruikt voor Aubrey Organics en dan AvO voor Avalon organics ;)

Antwoord
De andere conditioners zijn nu ook vernieuwd en zijn nu ook weer coneloos! ^^-happy

Antwoord
Ik ga de Nourishing Lavender conditioner proberen denk ik.
Hij is maar €4,45 voor 325ml (iHerb)!
Nu moet ik nog een paar andere dingetjes uitkiezen, anders betaal ik meer aan verzendingskosten dan aan het product zelf giechel
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord
Ik ben echt benieuwd hoe die bevalt! Want je kan er echt de supergrote versie van kopen met een pompje aan de fles :D

Antwoord
Ja, dat had ik ook al opgemerkt!
En zo'n grote 900ml fles kost misschien even veel als een Aubrey Organics-conditioner :D
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)