Hello there!
Hallo daar!

Ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Rachel en ik ben 20 jaar.
Ik ben op zoek naar natuurlijke en gezonde haartips voor de groei van mijn haar!
Ik ben erg aan het vechten met mijn geverfde haren! Ik wil een haarlengte tot mijn heupen, maar door al het verven is mijn haar achteruit aan het gaan voor mijn gevoel.
Ook is me wijsgemaakt dat henna goed is voor je haar en heb ik dus 2 keer henna gebruikt, sinds ik henna ben gaan gebruiken voelt mijn haar niet meer zacht maar erg stug en breekt het snel af op sommige punten..en ben ik alleen maar aan het vechten voor de gezondheid van mijn haar! Banghead Uit laten groeien vind ik erg lastig, want heb echter weinig geduld ervoor nerveus en bleef ik dus maar verven en verven en verven en ook nog een pikzwart omdat ik dat mooi vind. inlove2

Graag wil ik terug naar mijn eigen haarkleur en heb ik een aantal keren mijn haar kort laten knippen en probeer ik het nu uit te laten groeien.. Rock ik zoek alleen nog wat tips voor de gezondheid van mijn haar en dat mijn haar misschien iets sneller kan groeien, maar wel op een natuurlijke en gezonde manier anders kan ik alweer opnieuw beginnen! Rollin

Wil je meer weten?
Stuur me gerust een berichtje! grotegrijns

Greetz,

Rachel
Can i go with u friend? take me with u wind let me fly above the mountains! show me the world! I think my friend will take me with him, that's where friends are for!
Antwoord
Gesellie dat je er bent! Welkom!
2aFii 76/64//90 83cm Omtrek: 8cm
''Blitzlocks''

I believe life is what you make it and I make it one hell of a ride!
Antwoord
Welkom! Je vindt hier vast veel tips:)
Antwoord
Welkom! :D hier kun je in ieder geval genoeg tips vinden! ;) wat is je eigen haarkleur?
2b/c F iii - Uitgroeien: henna, haarverf - Doel: Taillelengte, eigen kleur
[Afbeelding: k4wgnl.jpg]
Antwoord
Hoi, Rachel   wuif

Je zult hier zeker al de nodige tips kunnen vinden, want je bent niet de eerste die zich bezighoudt met uitgroeien (zowel kleur als lengte)   :)
1aFii - 115 cm
Proud Manes

[Afbeelding: rapunzel.jpg]  (© 2010 Disney)

Het leven is als geld: je kunt er alles mee doen, maar je kunt het maar een keer uitgeven (Guido Weijers)
Antwoord
Welkom! Ik ben ook benieuwd wat je natuurlijke haarkleur is?
En welk merk henna heb je gebruikt? Ik zit er aan te denken om er mee te beginnen, maar nu twijfel ik weer...
[Afbeelding: th_28-05-2012.jpg]
Antwoord
Hoi Rachel, welkom!! :D
"Lord of the braids"
Antwoord
Welkom Rachel,ik heb mijn haar ook zwart geverfd met henna en indigo en ben ook volop bezig met uitgroeien,ik gebruik een bleekrecept met honing zodat het contrast niet meer te hoog is (mijn natuurlijke kleur is donkerasblond-lichtbruin).
Antwoord
Welkom! smile
Antwoord
Welkom Rachel!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)