The Body Shop
Ik ben weer erg geïnteresseerd in The Body Shop producten. Heb ooit de Radiance shampoo en conditioner gebruikt, vond ik echt heerlijk ruiken. Ik had enkel dat de radiance shampoo mijn haar iets te snel weer deed vet worden. Ik heb nu op de Amerikaanse site gezien dat nu ook van die lijn een botertje komt! Er was al eentje met honing in, die blijkbaar echt supervoedend moet zijn. Heb dus weer flink zin om wat uit te gaan testen. Ze hebben me een keer een andere shampoo aangeraden, maar was niet zo gek van de geur. Maar misschien dat ik toch eens testertjes koop, want ben volledig verloren wat shampoo's weer betreft.

De bananenconditioner moet toch ook al veel rave hebben gehad, ben ik ook erg benieuwd naar. Nog altijd niet uitgeprobeerd.

Dit merk kan echt fantastische geuren hebben, enkel zijn ze meestal aan de prijs... En ze zijn relatief natuurlijk, wat fijn is, maar ik stoor me eraan dat ze precies doen alsof ze enkel maar bio verkopen wat ook totaal niet waar is :p
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
ik heb ooit het grapeseed serum geprobeerd, dat zou voor glans moeten zijn.
nou, glans gaf het zeker!
er zitten cones in, dat vind ik wel jammer anders had ik het wel gekocht denk ik :)
Kin-Schl-Apl-BSL-TL-HL-TBL-Classic
Heup verwacht in Januari 2016
Antwoord
Ik heb eens een klein flesje conditioner meegenomen en ik citeer even uit mijn dagboekje:

Citaat:Daarna de conditioner van The Bodyshop geprobeerd, Rainforest Shine. Het ruikt een beetje fris, vind ik en de geur blijft niet hangen in je haar. Het is goed te verdelen, maar doet verder niet meer dan andere conditioners voor mijn haar. Het ontklit wel aardig, geeft glans en lichte voeding.
Antwoord
Ik heb de Rainforest Radiance Shampoo en ik vind 'm wel heel fijn! Hij bevat geen SLS (sowieso helemaal geen sulfaten of cones) en ruikt héérlijk naar bessen.
Ik heb 'm in 400 ml, dan kost-ie 8.50 euro. Anders is het 6 euro voor 250 ml.
Qua werking issie ook fijn, reinigt heel zacht en stript absoluut niet. Ik geloof dat dit zelfs mijn nieuwe favo shampoo kan worden. Hij is milder dan mijn huidige favoriet (YTW) en ruikt zo heerlijk! heart
blossom.smilie
Antwoord
Ik wil deze graag ook eens uitproberen (Rainforest Radiance) maar op de website staat dat ie best voor gekleurd haar gebruikt wordt.
Mijn haar is niet gekleurd, wat voor effect zou het dan hebben op mijn haar?
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord
Dat maakt niet zoveel uit hoor! Is hoogstens wat milder/meer voedend.
blossom.smilie
Antwoord
Ik let eigenlijk nooit op voor welk type haar een shampoo is. Ik ga voor de ingredienten die me aanspreken en de geur en textuur. :) van de bodyshop heb ik vroeger de shampoo met honing gehad. die was HEMELS. En niet te vergeten : het poppyseed masker. *rent naar de bodyshop*
neutrale henna ~ Wash ~ Leave in olie~ laatste knipbeurt 30/06/2014
Hearts
Antwoord
Ik kan niet wachten tot mijn YTW en mijn Rose shampoo van dr organic op zijn :D Dan kan ik eens in de bodyshop gaan shoppen!
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord
Gitte schreef:Ik let eigenlijk nooit op voor welk type haar een shampoo is. Ik ga voor de ingredienten die me aanspreken en de geur en textuur. :) van de bodyshop heb ik vroeger de shampoo met honing gehad. die was HEMELS. En niet te vergeten : het poppyseed masker. *rent naar de bodyshop*
Ja, die met honing was geweldig! Rook ook echt fantastisch.
Helaas is het allemaal weg nu :(
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
ik weet het :( vind het ook zeer jammer dat ze zijn afgestapt van die lijn. De nieuwe shampoo's en conditioners spreken me niet echt zo aan eerlijk gezegd.
neutrale henna ~ Wash ~ Leave in olie~ laatste knipbeurt 30/06/2014
Hearts
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)