Gliss Kur
Dit topis is er om alle producten van Gliss Kur te bespreken.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gliss.schwarzkopf.nl/">http://www.gliss.schwarzkopf.nl/</a><!-- m -->
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Hun anti klit spray is geweldig voor mijn haren.
Antwoord
Ik hou niet van antiklitspray eerst was het wauw, daarna droogde mijn haar teveel uit: het is ook een conebom: cyclomethicone, phenyl thrimeticone, dimethiconol en dimethicone! en allemaal op hoog gerangschikt...
[Afbeelding: mPLRp1.png]
Antwoord
Ik kreeg er spinnenweb haar van en super knoperig en knisperig, heb 'm gewoon in de vuilnisbak gegooid.

Ik heb wel eens het lang haar masker opgemaakt en die vond ik dan wel weer fijn ook al zater cones in. Enkel spijtig van de ananas/mango geur die meer ananas dan mango was :(
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Ik heb de witte wonder repair serum spray.. ben er wel tevreden over!
Lekker romige spray.. niet waterig maar gewoon wat voller! Mn haren worden er echt enorm zacht van. :)
Antwoord
Ik heb momenteel nog een beetje Oil Nutritive shampoo staan. Ben er niet tevreden over; het zit vol met cones, wat dus echt zo'n laagje legt over je haar. En dat voor een shampoo pff... Dan kan die olie natuurlijk ook zn werk niet doen. Ik maak hem wel op, omdat ik nog niet zoveel centjes heb, maar voor mij deze nooit meer.
Antwoord
weer een paar dagen gliss kur gebruikt (shampoo en conditioner), want het maakt mijn haartjes zo zacht! maar nee, had ik niet moeten doen, direct weer kleine bultjes / puistjes op mijn hoofd! bah, wat jammer.
Antwoord
Gliss Kur total repair - intensive repair mask

Iemand die deze conditioner gebruikt of er ervaring mee heeft ?

grts.
Antwoord
Ik gebruik sinds een poosje deze lijn van Gliss Kur en ik vind het zo fijn voor m'n haar. Er zitten 7 verschillende oliën in en daardoor voedt het mijn haar zo goed.

Ik heb ook de 6 Miracles Oil Essence en die gebruik in m'n haarpunten zodra die droog zijn.

[Afbeelding: a14g2x.jpg]

Wie gebruikt deze lijn nog meer en wat vind je er van?
Antwoord
Gliss Kur behoort tot mijn lievelingsmerken, je hebt er zoveel varianten in.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)