Fructis
Hier kan je alles kwijt over producten van Fructis.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.garnierzorgvoorjezelf.nl/_nl/_nl/our_products/range-struct.aspx?tpcode=OUR_PRODUCTS%5EPRD_HAIRCARE%5EFRUCTIS%5EFRUCTIS_HOME">http://www.garnierzorgvoorjezelf.nl/_nl ... UCTIS_HOME</a><!-- m -->
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Heb laatst de nieuwe Pure Shine No Silicone Anti-kalk conditioner opgemaakt, beviel me erg goed. Het is een goed voedende conditioner en je haar krijgt er een mooi glansje van, en het is een goede cone-vrije conditioner.
''In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away.''
Antwoord
nooooooo, fructisbrol!
ik gebruik het als superagressieveshampoo-alsmijnhaarechtdruiptvanhetvetdoorolieofzo.

zoiets :p
(da's een begrip geworden hier)

enkel de conditioner voor lang haar vond ik nog wel goed, de rest was echt gewoon brol!
de shampoo's zijn agressief, ruiken wel lekker maar echt vrij agressief, met véél te veel siliconen
en dan de ontknoper met olie om uw haar zogezegd te repareren maakt mijn haar NIET ontknoopt, NIET gerepareerd, NIET gezonder maar vooral 1grote hoop cone-buildup zonder veel meer te doen :p

het ruikt allemaal best wel fruitig, maar dus naast de conditioner voor lang haar, nog nix deftigs ontdekt..
[Afbeelding: IMG_1509.jpg]
Antwoord
Ik vind de conditioners zonder siliconen wel fijn van fructis.
Vooral de triple nutrion condtioner.
heart ~no sillicone~Mason Pearson brush~Ficcare~creamy conditioners heart
Antwoord
wat Rentlle zegt ;) ik vond de geur wel altijd erg lekker!
Kin-Schl-Apl-BSL-TL-HL-TBL-Classic
Heup verwacht in Januari 2016
Antwoord
seraphina schreef:Ik vind de conditioners zonder siliconen wel fijn van fructis.
Ja, de triple nutrition conditioner! Die is goed :)
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Pha schreef:
seraphina schreef:Ik vind de conditioners zonder siliconen wel fijn van fructis.
Ja, de triple nutrition conditioner! Die is goed :)

aah, die moet ik nog steeds eens proberen :D
Antwoord
Bah mijn haren werden altijd harstikke vettig van Fructis shampoo... echt niet gezond!
Antwoord
De nutri-repair triple nutrition cremespoeling heb ik ook. Vanwege de goede recensies wilde ik hem wel eens uitproberen, er zitten geen siliconen en proteinen in en behoorlijk wat olie. Ik vind hem heel hydraterend en hij heeft zo'n typische fructis geur (fris zoetig fruitig), ruikt dus weer eens heel wat anders dan mijn andere conditioners. Hij is ook wat voedender dan de gemiddelde conditioner.

Mijn haar kan af en toe wat proteinen gebruiken en het is bij proteinen aan te raden om ook te zorgen dat je haar dan goed gehydrateerd wordt, gemengd met wat keratine gebruik ik hem als masker en dat werkt erg goed! Als leave-in vind ik hem ook erg geschikt. De fles gaat wel veel sneller leeg dan m'n andere flessen, heb het idee dat je er wel wat meer van nodig hebt. Daarentegen is hij wel goed geprijsd, en vaak in de aanbieding (2 voor de prijs van 1 enzo). Ik ga hem zeker weer kopen als hij op is :D

Oh, ik merk wel met uitspoelen dat de vloer van de douche nog gladder wordt dan met andere conditioners, hebben anderen dat ook gemerkt? Dop gaat wel wat lastig open.
Antwoord
niet gemerkt, maar wij hebben zo'n antislipmatje in de douche liggen... giechel
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)