Aussie
Veel mensen kennen dit merk misschien al van naam. Ik lees en hoor er altijd goede verhalen over.
Het was alleen verkrijgbaar in Engeland maar sinds vandaag ook bij de Etos! <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.etos.nl/beauty/aussie">http://www.etos.nl/beauty/aussie</a><!-- m -->
Ik ga het 3 Minute Miracle Reconstructor morgen halen, deze moet erg fijn zijn. Er zitten wel siliconen in de producten maar mijn haar reageert hier de laatste tijd wel goed op smile Ik ben benieuwd :D
heart ~no sillicone~Mason Pearson brush~Ficcare~creamy conditioners heart
Antwoord
Wow ze hebben zelfs producten speciaal voor lang haar met avocado olie, die wil ik! smile
Antwoord
Ooee, met avocado olie? :D
En ja, heb er ook al veel over gehoord, zeker van die 3 minute miracle moisture.
Zou alles met cones zijn?
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Ja met avocado olie, kijk maar op de link. smile
Ik weet niet of overal cones in zitten, zal het morgen eens gaan uitzoeken.
Antwoord
Vroeger ongeveer 15 jaar geleden kreeg je Aussie gewoon bij het Kruidvat.
Heb ik toen der tijd nog gebruikt.
Ik kijk al uit naar mijn volgende Etos bezoek, dat wordt moeilijk kiezen.
Antwoord
Aaaaaaaaaaaah ben ook zo benieuwd!!!!

Heb een ingredienten lijst gevonden, al weet ik niet of hij echt klopt, op internet weet je het maar nooit haha.

Water, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG 12, Distearate, Cetrimonium Chloride, Extract of Fennel, Hops, Balm Mint, Matricaria, Yarrow, Aloe Barbadensis Gel, Hydrolyzed Milk Protein, Oat Flour, Yeast Extract, Hydrolyzed Collagen, Sorbitol, Glycerin, Glycol Stearate, Stearyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, Dicetyldimonium Chloride, Acetamide MEA, Cetrimonium Bromide, Sodium Lauriminodipropionate, Fragrance, Methylparaben, Tetrasodium EDTA, Lecithin, Safflower Oil, Jojoba Oil, Sunflower Seed Oil, DMDM Hydantoin, Phosphoric Acid, Propylparaben, Hydantoin, Simethicone, and Propylene Glycol.
Antwoord
Oh ja, dit is van het 3 minute miracle hair treatment. :)
Antwoord
Ik heb gister de 3MM hair treatment gebruikt en ik moet zeggen...ik ben erg tevreden smile
Ik had minder conditioner nodig dan normaal en mijn haren voelde bij het uitspoelen al erg zacht.
Volgens mij klopt die ingrediënten lijst niet helemaal Banaantje want ik zag dat er sowieso dimetcone in zat.
Antwoord
Aah dat is wel erg jammer!
Hoe bevalt hij je tot nu toe??
Antwoord
Nou heb m ook gekocht!
Vind m echt vreselijk ruiken.. zoet.. maar wel naar iets zoets dat al bijna over de datum is ofzo???

Er zit iets van PEG dimeticone in.. zal morgen hier wel even alles overtypen!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)