Aubrey Organics
Bespreek hier alles over Aubrey Organics, een Amerikaans merk met natuurlijke haarproducten.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.aubrey-organics.com/">http://www.aubrey-organics.com/</a><!-- m -->
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Ik ben dus officieel een enorme fan van de AO conditioners geworen. De honeysuckle conditioner heeft eindelijk mijn haar weer "normaal" gekregen. Van de GPB conditioner krijg ik mooi vol en glanzend haar van. Ze zijn ideaal om af te wisselen. Ze zijn allebei als zo goed als leeg bloos

Ik ga er nu bijbestellen, omdat het toch twee weken duurt voordat je ze hebt. Deze keer nog een fles HS conditioner, dan de GPB maar deze keer met de lavendel-ylang ylang geur. En ik wil nog een derde kopen om uit te proberen, maar weet nog niet goed wat. De rosa mosqueta moet blijkbaar ook lekker voedend zijn, maar is best duur... Dan heb je nog de Island naturals replenishing conditioner voor droog en pluizig haar. Die zou kruidig ruiken en het is weer zo'n geur waar je ofwel van houdt ofwel juist erg haat... Ik durf 'm niet nemen omdat iedereen zegt dat hij ideaal is voor krullend haar en laat ik dat nu net niet hebben... Maar ik kijk altijd naar "best selling" bij iherb.com en hij staat ook best hoog op de lijst.

Antwoord
Waar bestel je de produkten, Pha?
Ik zag dat ze op de site <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.lievernatuurlijk.nl">www.lievernatuurlijk.nl</a><!-- w --> deze produkten nu ook verkopen.
Eerst even een voorraadje opmaken en dan komt ook bij mij meer AO binnen!
Ik heb op dit moment de B5 design gel. Deze gebruik ik regelmatig voordat ik mijn haar ga föhnen.
Ooit heb ik de GPB shampoo gehad, maar mijn hoofdhuid vond dit niet zo plezierig.
Antwoord
Ja, ik blijf ook ver weg van de shampoo's... Daar hoor je vaak niet veel goeds van en heb zelf de blue camomile shampoo uitgeprobeerd, ook niet aan te raden. Maar de conditioners zijn blijkbaar heel anders dan de shampoo's. Heb beslist na reviews te lezen de blue camomile conditioner te proberen, want de island naturals ruikt blijkbaar naar kruidnagel en dat vind ik niet bepaald fantastisch...

En je kan ze echt beter via iHerb.com bestellen, kom je véél goedkoper uit...

Antwoord
Scheelt een hoop! smile Ik heb zelf alleen geen PayPal.
Misschien mag ik een keer met je meebestellen? bloos
Antwoord
Je hoeft geen paypall te hebben om het te gebruiken, gaat gewoon via je eigen internet bankieren zegmaar :)
Soldiers Don't fight because they hate what's in front of them, they fight because they love what's behind them!
Antwoord
@Zuusje: sorry, heb zelf ook geen creditcard en bestel zelf met iemand anders mee
Maar je kan misschien eens een topicje openen bij de groepsbestellingen? Ik weet dat in het verleden mensen hun creditcard al hebben 'uitgeleend' zeg maar. Of misschien heb je wel een familielid of kennis die een creditcard heeft?

Antwoord
Geen probleem, Pha!
Antwoord
Eámanë schreef:Je hoeft geen paypall te hebben om het te gebruiken, gaat gewoon via je eigen internet bankieren zegmaar :)

Via i-herb heb je echt wel een visa/master kaart nodig.
Ik denk zelf dat pay-pall niet gaat...
"silky sunshine"
[Afbeelding: th_IMG_2847.jpg]
Antwoord
Wie voor zichzelf wil bestellen.
Ik kan een kortingcode geven voor de eerste bestelling die je doet:
ZOJ372
Daarmee krijg je 5 dollar korting op je bestelling.

Is eenmalig.
Maar is toch een mooi begin :)
"silky sunshine"
[Afbeelding: th_IMG_2847.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)