Gebruik je voorraad op!
Ik las in een paar dagboekjes dat men bezig is om hun producten voorraad op te maken. Zelf ben ik hier ook mee bezig. Misschien is het leuk om dit met elkaar te delen. smile Het idee achter 'use up your stash' is dat je eerst alles ( of een deel ) van je producten opmaakt voordat je wat nieuws koopt.

Dus...
Wat heb je nog staan aan producten?
Wat wil je opmaken?
Heb je een plan van aanpak?

Deel het hier! giechel
heart ~no sillicone~Mason Pearson brush~Ficcare~creamy conditioners heart
Antwoord
Oh, heerlijk topic!
Ik ben al een tijdje bezig een poging te doen producten op te maken, wat wel lukt, maar terwijl blijf ik maar bijkopen giechel
Ik ga straks eens een lijstje hier maken.
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Zelf heb ik nog het volgende staan, ik schaam me wel een beetje als ik dit zo zie bloos

Shampoo:

- Guhl kleurbehoud (2/3 deel vol)
- Dr organic aloe vera (vol)
- Gliss kur liquid silk (vol)
- Nivea nutri cashmere (vol)
- Palmolive vitaliteit (1/3 deel vol)
- Dr organic lavendel (half vol)

Conditioner:
- Gliss kur liquid silk (half vol)
- Gliss kur oil nutrive (vol)
- Dr organic royal jelly (vol)
- UD amandel en lotusbloem (vol)
- John Frieda Brilliant Brunette (1/3 deel vol)
- Dr Organic Manuka Honey (half vol)
- AO Honeysuckle conditioner (1/3 deel vol)
- GPB lavendel en ylang-ylang ( 2/3 deel vol)
- GPB rosemary en peppermint (vol)
- Balea braun spülung
- Alverde braun spülung

Maskertjes:
- Balea cocos + melk
- Alverde abrikoos

Leave in:
- TBS Rainforest detangling spray
- Got2b smooth 'n chic
- Gliss kur wonder serum spray roze variant
- Gliss kur wonder serum spray gele variant

Zelf heb ik duo's gemaakt (shampoo en conditioner) en zo wil ik het gaan opmaken.
Ik ben nu bezig met Dr organic lavendel shampoo en de GPB conditioner met lavendel. Ik mag pas een ander product gebruiken als 1 van die 2 op is. De conditioners gaan bij mij een stuk sneller op dus dat komt goed uit. Ik heb alleen moeite met de producten die siliconen bevatten. Hier lijkt mijn haar toch minder goed op te reageren. Ik wil een conditioner met siliconen dan wel gebruiken met een shampoo met SLS of SLES. In de shampoos zitten gelukkig geen siliconen dus op deze manier kan ik het er nog redelijk goed uitwassen. Ik wil in de periode als ik siliconen gebruik ook vooral mijn haren vast dragen zodat het niet zo opvalt dat het er minder mooi uitziet.
Ik gebruik nu ook de anti klit spray van TBS, deze is ook niet echt bijzoner.
Als mijn berekening een beetje klopt dan ben ik aan het einde van het jaar zo goed als door mijn collectie heen! Cheer

Ik heb ook nog wat serums en styling producten maar die laat ik even voor wat het is.
Antwoord
Pha schreef:Oh, heerlijk topic!
Ik ben al een tijdje bezig een poging te doen producten op te maken, wat wel lukt, maar terwijl blijf ik maar bijkopen giechel
Ik ga straks eens een lijstje hier maken.

Ja dat is heel erg herkenbaar ^^-happy
Antwoord
Herkenbaar! Ik ben ook bezig met dingen opmaken. Mijn grootste 'valkuil' is dat ik vaak veel tegelijk koop als er aanbiedingen zijn. En als ik dan iets nieuws ontdek wat ik beter/fijner vind, zit ik dus nog met die oude spullen. Mijn manier is dat ik de spullen die ik op moet maken bij mijn vriend neerzet en ze daar gebruik. Dan gaat het wel langzaam (want ik douche daar meestal maar 1x per week), maar zo kan ik gewoon mijn nieuwe spulletjes gebruiken en gaan die oude toch ook nog op. Ik heb al best veel opgemaakt inmiddels, zo had ik nog meerdere flessen Guhl shampoo staan (die moest op omdat ik geen SL(E)S meer wil gebruiken) en de laatste is nu eindelijk op! Nog maar 1 fles SL(E)S shampoo te gaan (die van Henara).

Wat ik nu nog heb staan:
(niet alles 'moet' op trouwens, veel dingen zijn gewoon wat ik nu fijne producten vind. En vooral met co's ben ik nog wat zoekende, dus probeer ik veel uit en gebruik ik vanalles door elkaar heen)
moet echt op

Shampoo:
2x YTC (1 bijna op, andere nog helemaal vol)
Henara red hair (nog bijna helemaal vol)

Conditioner:
2x Guhl Kleurbehoud (vol)
3x Inecto (1x halfvol, 2x helemaal vol)
YTC (vol)
Guhl Colorshine rood (halfvol)

Maskers:
2x mijn spaanse haarmasker heart (1 bijna op, andere nog vol)
Hair Mayonaise (halfvol)

Verder heb ik nog wat leave-in dingen die op moeten, maar ik weet niet of me dat nog ooit gaat lukken want mijn haar wordt er echt Niet Blij van.
blossom.smilie
Antwoord
Wat ik hier nog heb staan, slaat echt alles, ik zal morgen het eens nakijken, maar ik heb een grote plastic bak vol, en dan nog een grote doos vol. Hoe meer ik plan om op te maken hoe meer ik bijkoop. En altijd denk ik, ik ga deze meenemen want die zoek ik al lang of die staat in promotie, maar ik laat hem staan tot al de rest op is maar no way dat het lukt. De laatste tijd ben ik ook wel eens meer weg omdat ik veel thuis ben en zo ben ik al in veel steden geweest waar ik elke keer weer iets tegenkom. Mijn laatste Duitsland uitstap leverde mij dan ook 8 conditioners op dus ja...
[Afbeelding: mPLRp1.png]
Antwoord
Oh, zou het kunnen eventueel een Nederlandse titel ervan te maken? Is misschien iets duidelijker, niet?

Antwoord
Ik vind het wel een duidelijke (en leuke!) titel hoor, maar mijn Engels is dan ook behoorlijk goed.
blossom.smilie
Antwoord
Ja, ik vind het gewoon iets aangenamer als het in het Nederlands zou zijn. Als ik Engelse titels zie, denk ik gelijk aan spamrobots enzo. En ik veronderstel dat dit een actief topic wordt, dus dan is het wel fijn als het gewoon in het Nederlands is, aangezien dit een nederlandstalig forum is. Het is gewoon beetje voor de coherentie van het forum.

Antwoord
Mij best hoor :)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)