Avocado-olie
Iemand nog superverliefd op avocado-olie? Ik gebruik het nu al een tijdje en kan het enkel maar aanraden, nog geen enkele olie heeft me al zo een glans gegeven als ik het als pre wash gebruik. Het enige nadeel is dat de ongeraffineerde versie toch wel best stinkt...
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
oh een olie die ik nog niet geprobeerd heb, yay!
waar koop je die? heb je betere resultaten als met kokosolie?
Kin-Schl-Apl-BSL-TL-HL-TBL-Classic
Heup verwacht in Januari 2016
Antwoord
Goh, waar je die koopt, ik heb 'm besteld. Ik zou niet zeggen betere resultaten, eerder dat ze elkaar heel goed aanvullen.
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Ik ben er niet weg van, ik vind het veel te vet, ik krijg het er met moeite uitgewassen...
[Afbeelding: mPLRp1.png]
Antwoord
Ik heb nu ook een flesje, wat stinkt dat spul zeg! Gelukkig blijft het niet lang hangen in mijn haar. Maar de stank maakt mij niet meer uit, want ik heb het idee dat het goed werkt voor mijn punten! Ze worden lekker zacht. smile
Antwoord
Chocolate schreef:Ik heb nu ook een flesje, wat stinkt dat spul zeg! Gelukkig blijft het niet lang hangen in mijn haar. Maar de stank maakt mij niet meer uit, want ik heb het idee dat het goed werkt voor mijn punten! Ze worden lekker zacht. smile
dat klinkt goed! Nu wil ik ook grotegrijns
Antwoord
Dat stinkt inderdaad! Ik doe die in men hennamengsel, dat stinkt toch al dus een beetje meer kan geen kwaad ^^-happy
Ik kocht de mijne gewoon in de biowinkel (origino in Leuven)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)