Langhaarfoto's - bekend of minder bekend
Ik kwam deze dus tegen en ook al is die erg stout, moest 'm toch delen omdat ik 'm best wel komisch vind gniffel-0136-giggle

[Afbeelding: shalondria_sears_standing_long_hair-597x900.jpg]
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Ik vind hem ook leuk gedaan!
Kin-Schl-Apl-BSL-TL-HL-TBL-Classic
Heup verwacht in Januari 2016
Antwoord
Ik zag gisteren toevallig Keri Russell op tv, nog met haar bloedmooie, lange krullen!

[Afbeelding: Keri_Russel_1024x768_001.jpg]
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
wauw seg, wat een bos
(mooier haar dan die van op de eerste foto grijns )
"silky sunshine"
[Afbeelding: th_IMG_2847.jpg]
Antwoord
Keri Russel heeft echt prachtharen, volgens mij heeft ze de haren ooit eens afgeknipt.
Misschien zijn ze nu wel bijgegroeid.
Antwoord
Ik was als kind al fan van het haar van Holly Marie Combs (Piper in Charmed).
Mooie kleur, mooie lengte, mooie kapsels... Flirt

[Afbeelding: holly_marie_combs.jpg]
blossom.smilie
Antwoord
Oh prachtig die krullen! Ik ken een meisje die heeft echt precies zulk haar, maar ze stijlt het altijd ohmy echt zonde
Antwoord
Mooie voorbeelden   :)

Keri Russell heeft inderdaad ooit haar haar kort laten knippen op 'verzoek' van de producers van de serie waar ze in speelde, wat ertoe leidde dat de kijkcijfers flink daalden.
En Holly Marie... tsja, absoluut droomhaar natuurlijk, maar laat ik vaststellen dat er hier toch ook heel veel dames zijn die minstens zulk mooi haar hebben (en niet altijd steil en/of bruin).
1aFii - 115 cm
Proud Manes

[Afbeelding: rapunzel.jpg]  (© 2010 Disney)

Het leven is als geld: je kunt er alles mee doen, maar je kunt het maar een keer uitgeven (Guido Weijers)
Antwoord
Tiger schreef:En Holly Marie... tsja, absoluut droomhaar natuurlijk, maar laat ik vaststellen dat er hier toch ook heel veel dames zijn die minstens zulk mooi haar hebben (en niet altijd steil en/of bruin).
Ja, absoluut! Genoeg mensen hier die mooier haar hebben hoor ;)
Maar ik moest aan haar denken omdat zij 1 van de weinige bekende mensen is met écht lang haar (dus geen extentions) en omdat ik persoonlijk vroeger altijd haar haar wilde. Zo mooi op 1 lengte en lang en steil.
blossom.smilie
Antwoord
omg die krullen :D :hysterisch heart
[Afbeelding: IMG_1509.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)