De Traay
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met De Traay?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.detraay.com/">http://www.detraay.com/</a><!-- m -->

Ik heb ooit de limoenshampoo gebruikt voor dun haar, die rook wel lekker naar limoen maar vond die voor de rest iets te sterk reinigen. Voor de rest lees ik nochtans veel dat mensen De Traay heel zacht vinden, zoals de Olijf Propolis shampoo enzo.
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Ik heb daar eens de shampoo met honing van gebruikt, die was erg fijn!
Het maakte mijn haren goed schoon zonder het uit te drogen.
Ik had er wel meer van nodig dan shampoo's met sles maar dat heb ik altijd als dit er niet in zit.
heart ~no sillicone~Mason Pearson brush~Ficcare~creamy conditioners heart
Antwoord
De Traay lijkt mij ook wel erg interessant, wil wel eens wat anders proberen namelijk (gewoon voor de afwisseling). De pH waardes zien er in ieder geval goed uit, voor zover ik kan zien alles op 5,2 (bijvoorbeeld <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.beautybyflow.nl/product_info.php?products_id=5193">http://www.beautybyflow.nl/product_info ... ts_id=5193</a><!-- m -->), ook voor de conditioners. Maar er zit zowat overal salicylzuur in. Er staat bij als conserveringsmiddel, is dit wel goed voor je haar?!
Antwoord
Ik heb vandaag de propolisshampoo gekocht, die is voor normaal tot droog haar. Zou moeten voeden, verstevigen en volume geven... Ze zijn trouwens aan het vernieuwen! De oude fles propolis en de nieuwe fles propolis hebben andere ingrediënten. Daarom dat ik de honingshampoo heb laten staan, hadden ze enkel de oude flessen van en als ik het dan fantastisch vond en dan komen de nieuwe... Dus hopelijk is de nieuwe versie van de propolis fijn, heb ooit al goede resultaten gelezen over de oude versie.

De flesjes zien er ook nét iets aantrekkelijker uit door nieuwe etiketten.

De shampoo is wel erg lopend precies! Maar hij ruikt wel lekker, hmmm

Antwoord
Als je met droge haren zit, is de propolis shampoo zeker het proberen waard!

Antwoord
Thanx voor de tip! Geen extreem droge haren hier, maar ik hou van smooth!!
Antwoord
Bij de nieuwe flessen met vernieuwde samenstelling staat er "Bee natural" op de fles, dat is handig om te weten mochten er nog oude versies te koop zijn. Salicylzuur zit er niet meer in (niet in die ik heb bekeken in ieder geval).

Van de shampoos heb ik de olijf&propolis en de lavendel&stuifmeel. De eerste is bijna op, die vond ik erg mild en maakte m'n haar wat steviger. De lavendel&stuifmeel maakt m'n haar juist lekker zacht en het viel me op dat ik meer glans heb! Ik had voor de lavendel gekozen omdat de olijf zo goed beviel, en de eerste paar ingredienten komen daar nog het meest mee overeen. Helaas heb ik nu alleen een fles gekocht waar 2 vooretiketten op zitten, ik vond het prima want ik had ook nog de ingredienten op internet gezien (bovendien in een andere winkel al vergeleken), maar kan ze nu dus nergens vinden Ponder Het grote nadeel vind ik wel dat het zo dun is, ik merk dat ik er dan echt meer van gebruik. Maar het verdeelt wel makkelijk in het haar.

Heeft iemand de conditioners al eens geprobeerd? Ik ben bang dat ze niet voedend genoeg zijn (heeft m'n haar hard nodig), maar ben er wel erg nieuwsgierig naar.
Antwoord
Ooooh, nu ga ik de lavendel en stuifmeel ook halen! Bedankt :D
Heb dringend nood aan een nieuwe shampoo.

Ik heb de conditioners nog niet geprobeerd, ik ben inderdaad ook bang dat ze niet voedend genoeg zijn.

Antwoord
Ik ben ook wel benieuwd naar de shampoos van dit merk, vooral omdat ik zag dat ze ze gewoon bij ons in het dorp verkopen! In de bio-winkel.
Maar heb nu eigenlijk nog genoeg shampoos staan die op moeten. En ik doe echt láng met shampoo.
blossom.smilie
Antwoord
Ik heb nu ook de honing (voor gekleurd haar) van Traay. Hij maakt mijn haren erg zacht. Ik heb deze op advies meegenomen van de mevrouw van de reformwinkel. Ondanks dat mijn haar niet gekleurd is adviseerde ze om met de honing te beginnen en als die op is de rozen (die ze zelf ook erg fijn vindt).Hierbij heb ik het verhaal verteld dat ik iedere dag mijn haren was en dat wil gaan minderen. Ik ben zeer tevreden over de traay. Toch beter dan Urtekram, waarvoor ik eigenlijk in de winkel kwam.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)