Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ultra Doux cacaoboter en kokosolie masker
Ultra Doux cacaoboter en kokosolie masker
[Afbeelding: masque-ultra-doux_beurre-de-caco_garnier.png]

Ingrediënten
heb het potje al weggegooid, als iemand anders ze kan geven? bloos

Siliconen / Sulfaten
Geen siliconen of sulfaten, dat weet ik nog. Wel minerale olie, zeg ik alvast voor de mensen die dat willen vermijden.

Consistentie en geur
Lekker dik en crèmig. De perfecte maskerconsistentie ^^-happy Het is zachtjes bruin met wat donkerbruine stipjes in. De geur is ÜBERheerlijk. Ruikt echt naar chocolade, een heerlijke warme geur, maar niet misselijkmakend zoet ofzo. En hij blijft wel een tijdje hangen bloemen2

Werking
Fantastische werking. Hij voedt mijn haren waardoor ze daarna vol en zacht aanvoelen. Ideaal om even een verwenmomentje aan je haren te geven. Wel niet het allerzwaarste masker ofzo, ik heb er al zwaardere gehad, maar voor mijn haren is deze ideaal.

Prijs
Heb ik geen idee meer van, kwam uit Frankrijk. Waarschijnlijk rond de 5 euro zoals alle UD maskers

Persoonlijke score op 5
5/5

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)
Helaas enkel in Frankrijk te verkijgen tot nu toe.

Speciale opmerkingen?
Als je van chocoladegeur houdt, MOET je deze proberen :D
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Ik vind de geur juist erg storend, en mijn vriend ook.
Het is een erg zware sterke geur die enorm blijft hangen, ik doe het eigenlijk alleen omdat mijn haren er zo zacht van worden..
En ik heb het geluk dat mijn vriend een kwartier van Frankrijk woont :D

Ingredienten:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Quaternium-87, Mineral Oil, Behentrimonium, Chloride, Cetyl Esters, Glycerin, Red-33, Coconut Oil, Hydroxyyethylcellulose, Hydroxycitronellal, Phenoxyethanol, Theobroma, Cacao Butter, Benzyl Salicylate, Linalool, Propylene Glycol, Isopropyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Caramel, Citric Acid, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Parfum.

Waarom waarschuw je voor die minerale olie?
1bNii
[Afbeelding: 460290.png]
06/2012: Voorbij BSL.
Doel: Taille lengte.
Antwoord
Omdat niet iedereen daar fan van is vanwege milieuredenen of gewoonweg omdat het heel erg zwaar op je haar kan zijn.
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Pha schreef:Omdat niet iedereen daar fan van is vanwege milieuredenen of gewoonweg omdat het heel erg zwaar op je haar kan zijn.

het mijne wordt er bijvoorbeeld compleet touwerig van... Suspicious
[Afbeelding: IMG_1509.jpg]
Antwoord
Consistentie en geur
Inderdaad zeer dik masker, maar spreidt wel makkelijk uit.
Geur is heerlijk en blijft idd wel wat hangen, maar niet heel lang vind ik.

Werking
Het maakt je haren best wel zacht. Maar had ook niet echt het 'wauwiesuperdeluxegoed' gevoel.
Af en toe gebruiken voor de geur alleen is gewoon zalig ^^-happy (en ook wel om de haartjes te verwennen wink )

Persoonlijke score op 5
4/5 omdat hij heel leuk is in gebruik maar voor mij toch niet dat ietsiepietsie meer.
"silky sunshine"
[Afbeelding: th_IMG_2847.jpg]
Antwoord
Consistentie en geur
De consistentie is zoals die van vroeger met de perzik, alleen de kleur verschilt. Maar ik vind de geur verschrikkelijk, hij doet mij aan koffie denken... Ik zal zeker nooit stiekem aan het potje gaan snuffelen hoor ziek

Werking
zeer goed, maakt mijn haren zacht, knoopvrij en doorkambaar

Prijs
rond de 5 euro as usual

Persoonlijke score op 5

4/5 vooral de geur die mij echt stoort... voor de rest zeker een aanrader ++
[Afbeelding: mPLRp1.png]
Antwoord
Consistentie en geur

de geur vind ik erg lekker, de consistentie is lekker dik, wat ik fijn vind want het loopt niet zo makkelijk uit mijn haar.

Werking

het maakt mijn haar lekker zacht, het voelt gevoed aan!

Persoonlijke score op 5

5/5

Speciale opmerkingen?

ik heb dit masker een 5 gegeven omdat het mijn haar zacht maakt, zonder dat er siliconen in zitten.
het avocado masker maakt mijn haar ook zo zacht, maar daar zitten siliconen in.
de eerste keer dat ik dit masker uitprobeerde was in Engeland, ik denk dat het water daar anders was, want het resultaat was duidelijk minder als toen ik het thuis probeerde.
Kin-Schl-Apl-BSL-TL-HL-TBL-Classic
Heup verwacht in Januari 2016
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)