Siveda is er ook weer
Hoi allemaal! Het heeft even geduurd, maar ik blijf natuurlijk niet voor altijd van Hairfair weg!
Ik ga binnenkort aan De Grote Verandering beginnen waarover ik heb verteld (oftewel, na een dikke twee jaar hennarood een poging doen mijn haarkleur te veranderen) en dat ga ik natuurlijk uitgebreid met jullie delen als het zover is.

Ik in het kort: 20 jaar, volg een thuisstudie en in mijn vrije tijd doe ik graag geeky dingen zoals lezen, op internet obsessen over m'n fandoms, cosplayen / bezoeken van fantasy gerelateerde evenementen en verder houd ik ontzettend van mijn zwarte kattebeestje en kan je mij af en toe eens headbangend bij een concert vinden. Of stressend achter de piano. Maar wegens tijdgebrek kom ik aan veel van die dingen nog maar weinig toe.

Mijn haar in het kort: hennarood, loopt tegen de 90 cm aan en heeft krullen/slag.
Antwoord
Welkom ik kijk al uit naar de haarfoto's.
Antwoord
Hallo Siveda, fijn dat je er weer bent.
[Afbeelding: lengte-1.jpg]
Antwoord
Welkom!
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Hey, daar is ze dan!!   wuif
Ik ben benieuwd naar de avonturen rond De Grote Verandering.
1aFii - 115 cm
Proud Manes

[Afbeelding: rapunzel.jpg]  (© 2010 Disney)

Het leven is als geld: je kunt er alles mee doen, maar je kunt het maar een keer uitgeven (Guido Weijers)
Antwoord
Jaa!!! Daar is ze! Ik begon je al te missen hiero!
Antwoord
ik miste je al zwaar! :D
welkom terug!
[Afbeelding: IMG_1509.jpg]
Antwoord
Leuk dat je er weer bent! smile
heart ~no sillicone~Mason Pearson brush~Ficcare~creamy conditioners heart
Antwoord
Ik vroeg me al een tijdje af waar je heen was. Maar je schreef al wel dat je het druk had en veel aan je hoofd. Ik hoopte al dat je snel weer terug zou zijn en daar ben je! ^^-happy
Antwoord
Wat een fijn warm welkom! :)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)