Guhl
Ik zag dat er nog geen topic was over dit merk, dus bij deze!
Hier hun website voor informatie: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.guhl.nl/">http://www.guhl.nl/</a><!-- m -->
blossom.smilie
Antwoord
Ik ben helemaal fan van hun 'zuiver en oplevend' masker. Het ruikt zo lekker en het geeft volume aan mijn haar!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.guhl.nl/nederlands/producten/haarverzorgingslijnen/zuiver---oplevend/index.asp">http://www.guhl.nl/nederlands/producten ... /index.asp</a><!-- m --> linkje naar de zuiver en oplevend lijn.

Eamanne, jij had van de ruilmarkt op de zomer meeting de leave-in spray van deze lijn, heb je die inmiddels al eens uitgeprobeerd? Ik ben benieuwd naar hoe hij bevalt!
Antwoord
Ik ben zelf ook wel een fan van Guhl. Ik heb iets van 1,5 jaar mijn haar gewassen met hun Colorshine rood henna lijn (shampoo en conditioner) en ik vond het erg fijn spul. De reden dat ik nu ben overgestapt is omdat de geur me na zo'n lange tijd ging vervelen en omdat het rode pigmenten bevat en dus overal op afgeeft. Vooral de conditioner. Niet alleen tijdens het douchen, maar ook op mijn handdoek en op lichte kleding. Maar qua werking vond ik het geweldig spul! Superzacht haar en kleur bleef mooi behouden. Alleen was de conditioner vrij glibberig en dun, waardoor een gedeelte altijd op de vloer eindigde, dat is wel zonde. En het is ook vrij prijzig, 6 euro voor een fles van 200 ml. En vooral met conditioner ben ik daar zo doorheen.

Inmiddels gebruik ik een shampoo van een ander merk (YTC, ik wilde weleens een natuurlijke/milde shampoo uitproberen en dat bevalt errug goed) maar nog steeds een Guhl conditioner: De kleurbehoud versie met camelia olie. Ik vind dit echt een hele fijne conditioner Flirt . Hij is een stuk dikker en dus makkelijker in gebruik. Niks glibbert door mijn vingers en ik heb er minder van nodig. Ook ruikt het erg lekker en zitten er geen cones in! Hij maakt mijn haar lekker stijl (iets wat ik graag wil) en überzacht en vrij van klitten. Qua kleurbehoud merk ik weinig verschil ivm de Colorshine.
Ik wil de YTC conditioner ook gaan uitproberen, maar als die niet bevalt dan blijf ik lekker bij deze conditioner van Guhl.

Verder heb ik nog het amandel-boter masker en een leave-in crème met amandel olie. Beide zou ik niet opnieuw kopen. Het masker is 'wel oke', maar in mijn ogen te duur en doet te weinig. Mijn haar wordt er heeeel zacht van, maar het kost 7 euro voor een potje van 150 ml. Ik had 'm nu in de aanbieding gekocht (hoefde maar 2 euro te betalen).
De leave-in crème vind ik maar niks. Mijn haar gaat er erg raar (stug, plakkerig) van aanvoelen. Als overnight leave-in is het wel te doen, na het uitspoelen dan wel zacht haar. Maar ik ben er geen fan van.
blossom.smilie
Antwoord
Mijn haren houden niet van Guhl ik had de amandel shampoo en conditioner.
Mijn haren waren na het wassen nog vettiger dan ervoor.
En dat terwijl Guhl bij de duurste haarverzorigingsproducten hoort.
Antwoord
Ik heb vandaag de Guhl Krulkracht spray geprobeerd en ik moet zeggen dat deze mij zeker beviel! Het is een curl-activating spray, gewoon als leave-in, niet als stylingproduct, en ik sprayde het op licht vochtig haar en ik kreeg er een mooie slag van!
''In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away.''
Antwoord
Ik heb die Guhl krulkracht spray van Sinterklaas gekregen en inmiddels al een paar keer geprobeerd, maar ik ben er niet enthousiast over. Beetje teleurgesteld zelfs. Ik heb verschillende methodes geprobeerd: op droog haar, op vochtig haar, na het ploppen, na het douchen, na een nacht slapen, etc. maar geen enkele keer had ik echt het gevoel dat ik er meer krullen van kreeg. Het ruikt wel lekker. Maar ik ga het niet vaker kopen, dat is zeker.
[Afbeelding: th_28-05-2012.jpg]
Antwoord
Ik had de amandel olie Daily repair & protect creme. Maar die heb ik na een aantal keren gebruikt te hebben weg gedaan, mijn haar ging er ontzettend van in de klit zitten!
Haarlengte 01-10-2011: 64 cm.
Antwoord
Marcella schreef:Ik ben zelf ook wel een fan van Guhl. Ik heb iets van 1,5 jaar mijn haar gewassen met hun Colorshine rood henna lijn (shampoo en conditioner) en ik vond het erg fijn spul. De reden dat ik nu ben overgestapt is omdat de geur me na zo'n lange tijd ging vervelen en omdat het rode pigmenten bevat en dus overal op afgeeft. Vooral de conditioner. Niet alleen tijdens het douchen, maar ook op mijn handdoek en op lichte kleding. Maar qua werking vond ik het geweldig spul! Superzacht haar en kleur bleef mooi behouden. Alleen was de conditioner vrij glibberig en dun, waardoor een gedeelte altijd op de vloer eindigde, dat is wel zonde. En het is ook vrij prijzig, 6 euro voor een fles van 200 ml. En vooral met conditioner ben ik daar zo doorheen.

vraagje! hun "colorshine rood henna lijn" geeft die haar dat niet rood is een rode glans? of niet?
[Afbeelding: IMG_1509.jpg]
Antwoord
Geen idee, mss tijdelijk? Er kwam wel altijd rood uit mijn haar als ik ermee waste, gaf ook af op handdoeken enzo. Best irri.
blossom.smilie
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)