Er is een kat uit de verhuisdoos gekropen...
Een NatCat welteverstaan!

Echte naam: Nathalie
Geboortejaar: 1986
Provincie: 't mooie Brabantse land
Hobby's: Illustreren, met 2-jarig petekindje spelen, dingetjes van Rapunzel verzamelen en boeken. Heel. Veel. Boeken. En My Little Pony: Friendship is Magic kijken.

Ik heb altijd al lang haar gehad en het is (nadat ik 3 jaar werd) nooit korter geweest dan APL (wel langer, natuurlijk).
Heden komt mijn haar tot TB en doe ik mee met de 1-jaar-niet-knippen challenge! Het gaat nog wel redelijk, maar in januari gaat er toch echt wel een puntje af :)
Ik ben van plan om eens in de zoveel jaren mijn haren te doneren, maar dan moet het eerst wel een degelijke lengte bereiken om er plots 30 cm af te kunnen halen :)

Tevens zijn m'n vriendin en ik bezig om de haartjes van mijn petekindje (haar dochtertje dus) te laten groeien! Ze heeft mooie blonde krullen die, wanneer je ze 'uit rekt', tot APL komen en opgekruld tot schouderlengte. Vriendin hoopt dat ze ooit net zulke lange haren krijgt als mij Cheer Wellicht gaan we samen een haarmeting/dagboekje doen!
Antwoord
Fijn dat je er weer bij bent.
[Afbeelding: lengte-1.jpg]
Antwoord
Welkom
Antwoord
Ja wie van onze generatie (zelf van '82) is er nou geen fan van My little pony!
Antwoord
Hoi, NatCat   wuif

Voor het eerst dat ik een kat UIT een doos zie kruipen. Meestal kruipen ze er in   ;)
1aFii - 115 cm
Proud Manes

[Afbeelding: rapunzel.jpg]  (© 2010 Disney)

Het leven is als geld: je kunt er alles mee doen, maar je kunt het maar een keer uitgeven (Guido Weijers)
Antwoord
Welkom!
heart ~no sillicone~Mason Pearson brush~Ficcare~creamy conditioners heart
Antwoord
Ook welkom hier! ^^-happy
2aFii 76/64//90 83cm Omtrek: 8cm
''Blitzlocks''

I believe life is what you make it and I make it one hell of a ride!
Antwoord
Dank jullie wel :P
Antwoord
Tiger, ze zullen er toch ook een keer uit moeten komen ;)

NatCat, ook van mij welkom hier!
Antwoord
Welkom :)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)