Hallo allemaal!
Zag dat het verplicht was om jezelf voor te stellen dus bij deze toch maar even doen ook al ben ik er niet zo goed in! ^^-happy

Hier op het forum heet ik Banaantje, vraag me niet waarom, maar kon even niks beters verzinnen haha. bweurk
Ik ben 20 jaar, bijna dan...(aankomende zondag!) en woon samen met m'n vriend ergens in bovenaan in Limburg.

Ik kwam eigenlijk op het forum terecht omdat ik iets aan het opzoeken was over shampoo, en toen dacht ik hee wat leuk een forum!
Heb me meteen aangemeld, was de laatste tijd al erg bezig met wat er in producten zat en hoe ik mijn haren gezonder kon maken dus hopelijk word ik hier een stuk slimmer!

Misschien leuk voor jullie om nog te weten, ik heb lichtblond haar (ja, ontkleuring helaas..) tot ongeveer op de helft van m'n rug, verder valt het een beetje steil naar beneden en is het de komende jaren ook vrij dun geworden en heb ook geen golven meer. Nopompom

Mijn doel is om het langer te laten groeien en het zo gezond mogelijk te maken/houden!

Ben vast een hoop dingen vergeten om te vermelden, maar als jullie vragen hebben dan hoor ik het wel! Feest
Antwoord
Welkom hier :D
En alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
[Afbeelding: hf_zps8e315818.gif] [Afbeelding: 124302618&trans=1.jpg]
........................................ Pet's name: Spring
http://www.fairytalemuah.nl/
Antwoord
Welkom! Volgens mij ben ik ook zo op het forum beland, op zoek naar shampoo.
Alvast gefeliciteerd!!
Antwoord
welkom! :D
[Afbeelding: IMG_1509.jpg]
Antwoord
Hoi Banaantje, welkom hier! En je zult vast vele tips vinden om je haar zo gezond mogelijk te krijgen :)
Antwoord
Dankjewel allemaal! :D

Misschien ook leuk om te weten ...
Gebruik al een hele tijd de Yes To Cumcumbers of de Yes To Tomatoes shampoo + conditioner!
Had daarvoor ook wel ooit de manuka honey van Dr. Organic maar die was me toch te prijzig.. als je lang haar hebt en die shampoo schuimt niet.. dan gebruik je toch onbedoeld heel wat meer.. helaas!
Verder ontkleur ik mijn haren trouwens zelf, met producten van Keune, 9% . :)
Antwoord
Welkom, Banaantje   Bye

Gezonde nickname trouwens   smile
1aFii - 115 cm
Proud Manes

[Afbeelding: rapunzel.jpg]  (© 2010 Disney)

Het leven is als geld: je kunt er alles mee doen, maar je kunt het maar een keer uitgeven (Guido Weijers)
Antwoord
Welkom op het forum Banaantje :)
Antwoord
Welkom Banaantje, leuk dat je ons gevonden hebt.
[Afbeelding: lengte-1.jpg]
Antwoord
Welkom
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)