Ginger in tha house!
Hallo allemaal!

Ik ben Ginger, 26 jaar en ik woon samen met mijn vriendje Hans, katertje Ketjap en dwergpapegaaitjes Zoef en Adje in Breda.
Al jaren ben ik te vinden op haarfora, maar meestal (vooral de laatste tijd) erg op de achtergrond.
Tja...ontzettend balen, maar ik heb het ontzettend druk en vind het heerlijk om mee te lezen, maar heb zelden de tijd om ook lekker mee te babbelen (neemt hier een voornemen om dr leven te beteren...) :p

Jaren lang heb ik gespaard voor lang haar, maar altijd met een haat-liefde verhouding voor laagjes en speelsheid.
Afgelopen week heb ik de knoop eindelijk doorgehakt en heb de schaar in mijn ruim taillelengte haar gezet.
Qua lengte valt het wel mee hoeveel eraf is (was 84 cm, nu 79 cm), maar ik heb er ontzettend veel laagjes ingeknipt! :D
De kortste laagjes komen tot net iets voorbij mijn kin en de lengte loopt in een scherpe punt.

Niet helemaal het haar wat hier op het forum voorbij komt, maar wel helemaal mijn smaak.

Qua lengte mag het wel weer wat bijgroeien, maar ik ga denk ik niet meer voor haar van een meter lang.
Wat wel nog steeds (en misschien zelfs extra) belangrijk is, is dat het gezond is.
Vandaag weer mijn entree op het nieuwe forum, om helemaal up to date te blijven qua gezond haar. En natuurlijk ook de updo's en jullie lieve mensen! Hearts
Dream as if you life forever, life as if you die today
www.projectnaturalbeauty.nl
Antwoord
Welkom
Antwoord
Hey Ginger!! Welkom! wuif
Antwoord
Hoi, ginger   wuif

Ik moest laatst nog aan je denken en vroeg me af hoe het met ging. Goed dus.
Het maakt toch niet uit hoe jij je haar wilt dragen, zolang het maar naar je smaak is en je nooit die mooie kleur zal wegverven (maar dat ga je niet doen, weet ik zeker   smile ).
1aFii - 115 cm
Proud Manes

[Afbeelding: rapunzel.jpg]  (© 2010 Disney)

Het leven is als geld: je kunt er alles mee doen, maar je kunt het maar een keer uitgeven (Guido Weijers)
Antwoord
Welkom Ginger, veel plezier gewenst!
Antwoord
Welkom! Ik ben benieuwd naar je nieuwe coupe smile
heart ~no sillicone~Mason Pearson brush~Ficcare~creamy conditioners heart
Antwoord
Welkom terug Ginger! ^^-happy
Antwoord
Leuke site heb je! prachtige updo's heb ik er gezien smile
heart ~no sillicone~Mason Pearson brush~Ficcare~creamy conditioners heart
Antwoord
Hallo Ginger, welkom terug.
Krijgen we foto's van je nieuwe kapsel te zien?
[Afbeelding: lengte-1.jpg]
Antwoord
Welkom ginger! Leuk je terug te zien!
2aFii 76/64//90 83cm Omtrek: 8cm
''Blitzlocks''

I believe life is what you make it and I make it one hell of a ride!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)