Alverde
Zijn er mensen met ervaringen met Alverde?

Ik heb er nu een groene koffie tonic van (denk ik mijn duits is slecht)
een glanshaarkuur met citroen en abrikoos
en een spoeling met aloe vera en hibiskus

maar waar ik vooral haast achterover van viel... een natuurlijke shampoo/conditioner voor 2 euro grijns
[Afbeelding: mPLRp1.png]
Antwoord
Ik heb ook de Zitrone & Aprikose Kür, die is wel fijn :)
De conditioners waren fantastisch, maar ze zijn van recept veranderd waardoor ze letterlijk alles verneukt hebben van de conditioners, geur, werking... :( Er zijn al veel klachten over geweest, maar het bedrijf wil het niet horen... Ze zullen het wel merken aan de verkoop denk ik.
Mijn favoriete Kür is die met Traube & Avocado, maar daar hebben dan weer de geur van veranderd Crying
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
oei die met Avocado heb ik niet gezien, anders was die waarschijnlijk ook in mijn mandje beland...
Ik ga ze testen maar ik zit hier ook nog met zoveel Ultra doux van de laatste actie, Bah ik ben verslaafd :(
Antwoord
Ja ik ben ook wel een fan van hun merk, ik heb de 2 maskertjes al getest. Voor mij was de roze iets beter dacht ik. Ook die paarse fles conditioner is mijn favoriet (voedt het beste). Bij anderen voelt mijn haar nadien zo plakkerig en stug aan, precies of er toch siliconen inzitten.
Antwoord
Is die helemaal natuurlijk dan? Zonder engige dingen?
Want in dat geval moet ik in de vakantie eens zien of we een tripje naar Duitsland kunnen maken..
Antwoord
wat noem jij engige dingen? Paraben en siliconen of nog iets anders?
Antwoord
Ze zijn wel zonder siliconen,sls zit er bij de shampoo's wel in en parabenen dat weet ik eigenlijk niet :s
Antwoord
flowergirl schreef:wat noem jij engige dingen? Paraben en siliconen of nog iets anders?
Nou die ja. Alles wat er ook niet niet in Dr. Organics zit zeg maar.
Maskertje leek me wel wat!
Antwoord
Voor de Alverdefans, er komt een nieuwe lijn uit, namelijk Intensiv-aufbau Shampoo en conditioner.
[Afbeelding: 25g5s.jpg]

Het is bedoeld voor erg beschadigd haar en het zit vol proteïnen, zoals plantaardige keratine, kiezelzuur, ceramide enz.
Daarnaast zit er ook amarantholie in. Amaranth is een soort van notenplant, dat vooral bekend was bij de Azteken en Maya's.
Het zou deze maand in de winkels moeten liggen. Ze staan nog niet op de site helaas.
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
jammer dat duitsland ongeveer aan de andere kant van de wereld ligt :)

zou er eigenlijk geen webshop zijn die het verkoopt?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)