Classic lengte
Wie heeft er hier al classic lengte gehaald?

Ik zit te denken het eens echt te doen, aangezien ik weer bijna op 100 cm zit.
Mijn probleem is wel dat mijn lengte flink is uitgedund, ik heb ook geen dikke puntjes meer. Om dat weer te hebben zou ik er 30 cm af moeten doen ofzo.
Als ik verder wil groeien, zal ik weer harder mijn best moeten doen denk ik? Weer vaker opsteken enzo? Ik ben de laatste jaren zo nonchalant geworden met mijn haren.
Trek en sleur onder de riem van mijn tas, helemaal niet voorzichtig...

En met classic zou er nog een uitdaging bijkomen, proberen er niet op te zitten. Ik vraag me af of mijn broze haren dat wel aankunnen.
Of ik überhaupt classic wel kan halen
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Pha, er is maar 1 manier om er achter te komen of classic voor je haalbaar is, en dat is er voor gaan.
Ik zelf heb deze lengte al behaald. Hoe langer je haar wordt, hoe meer rekening je ermee moet gaan houden.
Concreet houdt dat voor mij in veel vast, en vrijwel nooit los.
Antwoord
Op dit moment is classic mijn doellengte, maar dat kan nog wel even duren denk ik.
Ben nu "pas" rond de lengte van mijn stuitje, waarschijnlijk wat korter.
[Afbeelding: Banner%20Debby%20v2_zps1xk9b9wz.jpg]
Antwoord
Astarte schreef:Pha, er is maar 1 manier om er achter te komen of classic voor je haalbaar is, en dat is er voor gaan.
Ik zelf heb deze lengte al behaald. Hoe langer je haar wordt, hoe meer rekening je ermee moet gaan houden.
Concreet houdt dat voor mij in veel vast, en vrijwel nooit los.

Dat vind ik dan wel weer spijtig. Ik snap wel dat ik het vaker vast moet gaan dragen, sowieso. Maar nooit los zou ik dan weer spijtig vinden. Ik denk wel dat ik nu met stuitlengte op de meest praktische lengte zit, aangezien ik er nog niet kan zitten en ik gewoon alle kapsels kan doen die ik maar wil.

Maar je hebt gelijk, gewoon ervoor gaan dan maar. En dan zal ik het wel ontdekken zeker? :)

TheDebby schreef:Op dit moment is classic mijn doellengte, maar dat kan nog wel even duren denk ik.

Dan zijn we ongeveer gelijk :D Kunnen we samen groeien! Doe jij al iets speciaals of je kijkt het gewoon aan?

Antwoord
@ Pha ik heb altijd graag mijn haar liever vast gehad. Kan best zijn als jij classic hebt, het toch nog vaak los hebt. Zoals gezegd er is maar 1 manier om erachter te komen, ga er gewoon voor.
Antwoord
Je went er ook wel een beetje aan hoor. Toen je nog kort haar had, kon je je toen voorstellen dat je het op deze lengte los zou kunnen dragen? Je gaat toch automatisch je haar uit de weg doen enzo. Maar met tassen moet je wel uitkijken ja. Meestal gaat het wel eens mis voor je er aan gewend bent. Soms vaker dan je lief is, lol! Je punten oogden absoluut niet te dun om door te groeien hoor Pha! Ze zijn misschien dunner dan je zou willen, of dan wat je gewend was. Maar ze komen in de verste verte niet over als fairytale punten, mocht je daar bang voor zijn.

TheDebby, stuit is toch niet zo ver af van classic? 10cm ofzo? Nou ja, als je het in maanden uitrekent duurt het wel even.
Antwoord
Pha schreef:
TheDebby schreef:Op dit moment is classic mijn doellengte, maar dat kan nog wel even duren denk ik.

Dan zijn we ongeveer gelijk :D Kunnen we samen groeien! Doe jij al iets speciaals of je kijkt het gewoon aan?

Oh dat is wel leuk ^^-happy.
Nee ik heb gewoon sulfaatvrij shampoo en gebruik conditioner. (vooral voor mijn hoofdhuid)
Van de conditoner zoveel van en ook allerlei soorten dat ik het maar aan het op maken ben.
Heel soms nog een haarmasker maar eens in de paar maanden omdat mijn haar zo gezond is de laatste tijd.

Ik maak me stiekem wel een beetje zorgen want ik wil gaan zwemmen weer.
Vooral ivm al het gloor, brrrr!

Rusalka schreef:TheDebby, stuit is toch niet zo ver af van classic? 10cm ofzo? Nou ja, als je het in maanden uitrekent duurt het wel even.

Nee klopt maar het is gevoelsmatig wel iets dat nog even kan duren.
Het helpt ook niet mee dat ik brede heupen heb, dus extra lengte te overbruggen. gniffel-0136-giggle
[Afbeelding: Banner%20Debby%20v2_zps1xk9b9wz.jpg]
Antwoord
Classic is ook mijn doellengte. Zit nu ook op stuitlengte. Maar ik vind mn punten ook wat dun. Dus ben ook bang dat het nog ff gaat duren aangezien ik tussendoor wel mn punten bij trim.

Ik heb mn haren sowieso heel erg veel vast. Eigenlijk bijna altijd. Ik vind dat juist fijner. Dus dat vormt voor mij niet echt een probleem.
Antwoord
Aviendha, dat gevoel heb ik dus ook. Zo van, hmm, best maar wat trimmen tussendoor. Dus op een jaartje ga ik er niet zijn. En zelfs een jaar is lang als je erbij stil gaat staan

Antwoord
Ik hoop ooit classic te halen. Zit nu net iets boven m'n stuitje en de langste plukken tikken net mijn stuitje aan, maar dat zijn maar een paar sprietjes xD.
Taille - Taille volle punten - Heup - Heup volle punten
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)