John Frieda
Wat vinden jullie van dit merk?
Ik heb al veel producten/merken geprobeerd maar kom toch altijd weer uit bij de producten van John Frieda voor bruin haar.
Het ruikt heerlijk, laat mijn haren glanzen en is fijn in gebruik.
Op dit moment gebruik ik de conditioner en heb ik shine shock serum gekocht.
Link naar serum: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.johnfrieda.nl/ProductDetail/Hair-Care/Brilliant-Brunette/Shine-Shock-leave-on-perfectionerende-glosser">http://www.johnfrieda.nl/ProductDetail/ ... de-glosser</a><!-- m -->
Alle producten bevatten -cones, dit maakt mijn haren zacht en beschermt het tegen invloeden van buitenaf.
De sheer blonde lijn heb ik ook een poosje gebruikt in mijn blonde periode maar die vond ik wel wat minder eigenlijk.
heart ~no sillicone~Mason Pearson brush~Ficcare~creamy conditioners heart
Antwoord
ik heb de "antifrizz conditioner" ooit eens gebruikt
en toen heb ik dit erover geschreven: voedt heel erg, haar is stijler een klein beetje zachter en vooral heel flets, ontknoopt niet goed, ruikt niet speciaal, niet minder gespleten punten. ==> goed voor maskertje (voeden) maar niet echt voor de rest.

dus het voedde wel, maar ontknoopte niet, en dus zou ik dat eerder voor een maskertje gebruiken (hetzelfde maar met andere woorden.. :lol:)
[Afbeelding: IMG_1509.jpg]
Antwoord
Ik heb er ook de shampoo en conditioner voor brunettes van gehad (ooit :P ) en het shine shock serum. En een crème anti pluizig haar. Ik vond het niet slecht, maar ook niet echt bijzonder. Ik heb bij dit merk het idee dat het meer hype dan inhoud is. Het serum vond ik toen wel erg fijn, maar nu heb ik een ander serum (van IC Fantasia) en die vind ik echt 10x beter. Dat crème spul heb ik nog staan, maar daarvan gaat mijn haar raar aan elkaar kleven. Dus dat staat hier te verstoffen, denk niet dat ik het nog op ga maken...
blossom.smilie
Antwoord
Ik gebruik het anti-frizz serum. Druppel of twee in je natte haar. Het helpt ontzettend goed, want ik heb altijd een hoop korte pluishaartjes en die gaan er gewoon van liggen. Ik merk het pas echt goed als ik het een keer vergeet in te doen.
Antwoord
Ik heb de volume shampoo een poos gebruikt, vond het echt niets. Mijn haar voelde wel schoon maar verder hing het er maar treurig bij, dof en totaal geen volume.
[Afbeelding: 54854542126207643654831.th.jpg]
Antwoord
Ik vond de anti frizz voor krullen wel heel fijn. de enige shampoo + co met cones en sls die mijn haar nog een beetje fatsoenlijk maakten :p alleen jammer dat het zo duur is.
2b/c F iii - Uitgroeien: henna, haarverf - Doel: Taillelengte, eigen kleur
[Afbeelding: k4wgnl.jpg]
Antwoord
ik gebruikte ook de lijn voor bruin haar, toen ik nog cones gebruikte.
het werkte eerst super, maar op een gegeven moment werkte het averechts.
haar werd alleen,maar pluiziger, doffer.

Daarna nog de anti frizz serum gebruikt, maar dat werkte niet bij mij.
tussen schouderlengte en APL
Antwoord
Aangezien ik even terug ben op SLS en cones (experimentje om al mn haarverf sneller te vervagen xD) heb ik de volume shampoo en conditioner van John Frieda geprobeerd.. Nu m'n haar langer word en in combinatie met de henna hing het er altijd maar een beetje bij :p Echt 'volume' is nog niet te zien, maar wel te voelen! Als ik nu een staart maak voelt die een stuk dikker aan, dus hij doet echt wel iets voor mijn haar :)

Oja, en de shampoo ruikt echt heeerlijk, toen ik het uit de fles rook dacht ik "ieuw.." en als je je haren ermee wast begint het pas lekker te ruiken, naar watermeloen!! :D jammer dat de conditioner dan wel weer stinkt XD
2b/c F iii - Uitgroeien: henna, haarverf - Doel: Taillelengte, eigen kleur
[Afbeelding: k4wgnl.jpg]
Antwoord
Ik heb ook een tijd de lijn voor bruin haar gebruikt. Shampoo en Co, en ik vond ze goed! Is al wel een hele tijd geleden maar ik vond ze ook heerlijk ruiken en mijn haar had een mooie glans en voelde goed aan. MIjn haar doet het dan ook goed op cones. Ik wissel wel altijd af, dus ik heb nooit echt het idee dat een shampoo of co ineens niets meer voor me doet omdat ik ze nooit langer dan een paar keer na mekaar gebruik.
neutrale henna ~ Wash ~ Leave in olie~ laatste knipbeurt 30/06/2014
Hearts
Antwoord
uhm ik vind alle producten even waardeloos voor mijn haar.
Van de shampoos kreeg ik haaruitval jeuk en een hele lading klitten.
En van de dure serum zag/'merkte ik niets tot ik er teveel insmeerde en het 1 vette boel werd.

Persoonlijk raad ik het niet aan, en ik gebruik het nooit weer

ps ik had de shampoo, conditioner en serum voor droog en beschadigd haar. Dat zit in die grote rode flessen
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)