Lila
Hoi allemaal,

Ik ben Lila. Was al een tijd van plan om me te registreren, maar dat kwam er steeds niet van. Ik woon in Nederland (provincie Utrecht). Mijn hobby's zijn: schrijven, fotograferen, zingen, reizen, bloggen en leuke dingen doen met vriendinnen. Ook vind ik het erg leuk om piano te spelen, maar ik kan absoluut geen noten lezen dus leer ik het mezelf aan door bijvoorbeeld flimpjes te kijken. Daar heb ik alleen niet altijd tijd voor dus het is een lang proces. Hetzelfde geldt ongeveer voor talen leren. Ik vind het erg leuk om met talen bezig te zijn en heb in zes talen les gehad. Ik spreek ze lang niet allemaal (vloeiend) of ik versta het wel, maar weet dan niet wat ik terug moet zeggen. giechel

Ik heb steil, lang en Aziatisch haar. Inmiddels is het al twee jaar geleden dat ik voor het laatst naar de kapper ben geweest. Er is toen ongevraagd 30 cm vanaf geknipt crying2-Crying Het is inmiddels wel weer net zo lang als voorheen (of nog iets langer).
Durf te dromen
Antwoord
Welkommm :]
Ben benieuwd naar de lengte en foto's
[Afbeelding: zsodbq.jpg]
Klik hier voor mijn Wordpressblog! Hier bespreek ik de details van water only washing.
Antwoord
Welkom lila.
[Afbeelding: lengte-1.jpg]
Antwoord
Welkom Lila! :D
Hoe lang is je haar nu? En wil je het nog langer laten groeien of op dezelfde lengte houden?
[Afbeelding: th_28-05-2012.jpg]
Antwoord
Hallo en welkom! Ondertussen is die 30 cm hopelijk allang teruggegroeid. Ik ben benieuwd naar je huidige lengte!
Antwoord
Die 30 cm is inmiddels terug gegroeid inderdaad. Gelukkig wel. De lengte weet ik niet precies in centimeters. Het is tussen heup en stuit ergens. Ik denk niet dat ik het nog langer wil, want het is nu al zo zwaar, haha. Mijn eerste doel is om het nu wat dikker te laten worden aan de onderkant. Vollere punten dus.
Durf te dromen
Antwoord
Hoi Lila, welkom hier! wuif

Ben erg benieuwd naar je haar :)
Antwoord
Welkom Lila, dat is wel heel veel voor een kapper om ongevraagd af te knippen! :|
Gelukkig dat het inmiddels weer aangegroeid is.
[Afbeelding: Banner%20Debby%20v2_zps1xk9b9wz.jpg]
Antwoord
Bedankt allemaal.

TheDebby Dat vond ik ook, maar zij vond het 'meisjesachtig' lang. En dat vond ze niet kunnen bij tieners en begin 20...
Durf te dromen
Antwoord
Sommige kappers... :boos

Welkom! Ik ben heel benieuwd naar een foto van je haar!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)