Hai!
Hai,

Ik ben Maarteke, 28 jaar en boekrestaurator in opleiding. Natuurlijk ben ik hier voor mijn haartjes, die ik graag zo lang mogelijk zou willen krijgen. Mijn laatste kappersbezoek was een jaar geleden, dus het heeft nu een aardige lengte. Mijn haar groeit snel, is dik en golvend/krullend (2c?).
Sinds begin dit jaar ben ik shampoo's zonder SLS/parabenen gaan gebruiken, zoveel als mogelijk. Maar de nadruk ligt op proefdiervrij.
Tot voor kort verfde ik het chemisch (Garnier olio-zwart), maar mijn laatste verfbeurt was met henna (Khadi donkerbruin).
Toch neig ik soms naar afknippen. :| Droog borstelen resulteert in pluis, mijn haar voelt ook best wel droog en op het moment is het gewoon even niet mooi. Hopelijk kan ik met de tips die ik op het forum vind, weer een eindje verder met laten groeien :)
Antwoord
Welkom, Maarteke!
Antwoord
Welkom op de late avond :)
[Afbeelding: zsodbq.jpg]
Klik hier voor mijn Wordpressblog! Hier bespreek ik de details van water only washing.
Antwoord
Welkom! Boekrestaurator, dat is erg interessant! Volg je de opleiding in België?
Antwoord
Hoi Maarteke, welkom op het forum! Wat voor shampoo en conditioner gebruik je nu?
Antwoord
.
[Afbeelding: zombie43.gif]Risen from coiling knots
Antwoord
Welkom ^^-happy
[Afbeelding: Banner%20Debby%20v2_zps1xk9b9wz.jpg]
Antwoord
Bedankt voor het hartelijke welkom heten! Nee, ik volg de opleiding in Amsterdam en kom ook uit Amsterdam. :)

*zwaait naar Zombie*
Antwoord
.
[Afbeelding: zombie43.gif]Risen from coiling knots
Antwoord
Hoi, welkom. Wat voor een type haar heb je? En behandel je het wel eens met olie?

Chemische verf droogt je haar uit, dus het zal best even duren voor je haar weer zo is als jij het wil.

En boekrestaurateur, klinkt gaaf. Wat voor boeken krijg je vooral om handen? En ik ben heel benieuwd hoe het proces werkt en hoe duur het is.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)