Picklecoombe Haar Kaars
Dit kwam ik toevallig tegen op de website van de Tuinen. Klik hier voor de site
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het zo "gek" dat ik het met jullie wil delen.

De omschrijving:
Luxe Haar Kaars Argan van Picklecoombe is speciaal ontwikkeld om het haar te verzorgen en de hoofdhuid te masseren. De kaars is gemaakt op basis van Marrokkaanse Argan olie, dat rijk is aan vitaminen en bekend staat om het verzorgende en herstellende karakter. Deze luxe haar kaars is geschikt voor alle haartypen.

Hoe het werkt:
Steek de kaars aan en laat de was smelten totdat er een klein poeltje ontstaat. Blaas de vlam uit, laat de was 10 seconden afkoelen en giet daarna ongeveer een theelepel was in uw handpalm. Wrijf de was goed uit in uw handen, masseer daarna uw hoofdhuid en verdeel de was gelijkmatig, van haarwortel tot punt. Laat 5 minuten intrekken en was uw haar daarna grondig met shampoo en warm water.

Ingrediënten:
Kokosolie was, biologische pure kokosolie, Marokkaanse argan olie.

Het is niet echt dat ik van plan ben om het te kopen, maar was gewoon benieuwd wat jullie ervan zouden zeggen. Think
[Afbeelding: Banner%20Debby%20v2_zps1xk9b9wz.jpg]
Antwoord
Koop dan meteen kokosolie en argan olie, in plaats van zo'n kaarsje. Volgens mij verdampt er ook een deel in de lucht bij 'n kaars, dus 'n beetje verspilling. :p
Antwoord
Ja dat is ook zo. Zou ook niet weten wat die was met je haar doet bijvoorbeeld.
Antwoord
Ohja, die hebben we nog uitgelachen bij de Rotterdam meeting. giechel
Antwoord
Aw, die heb ik gemist op de Rotterdam meeting. Ik vind het wel geinig. Maar inderdaad, was van kokos? Ik hoop wel dat dat geen waxy laagje achterlaat.
Antwoord
Leuk idee, maar inderdaad wel een beetje nutteloos :)
Antwoord
Ik zag ze trouwens deze week bij de tuinen voor de helft van de prijs giechel
Antwoord
Klinkt vrij apart inderdaad. Zou het zelf toch niet zo gauw gebruiken.
Taille - Taille volle punten - Heup - Heup volle punten
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)