Haarbloemen en dat soort dingen, in NL
Hoi iedereen ^^-happy

Misschien een beetje algemeen vraagje... het klinkt misschien als iets dat ik zelf zou moeten kunnen vinden, maar ik vroeg me af waar in Nederland je leuke haarbloemen kon kopen..? Ik vind eigenlijk nooit leuke, of ze steken te veel uit en staan daardoor niet mooi in haar, of ze zijn te glitterig. Ik ben op zoek naar leuke mooie bloemen ^^-happy

En haarstokjes enzo?

Ben een beetje een beginner wat dit betreft. :)

Evt bestellen wil ik ook wel doen maar dan liefst een Europese website :D

Alvast bedankt! :D heart
BSL~MBL~Waist~Hip~TBL~Classic~Mid-thigh

Overig doel: lagen uitgroeien (kortste nu heuplengte)

Haareigenschappen: 2b/2c/3a, normaal, normale poreusheid, hoge elasticiteit, staartomtrek 15 cm
Haar likes: milde wasproducten, proteinen, olien en sealen.

[Afbeelding: 5.png]
Antwoord
Ik zie soms wel leuke haarbloemen bij The Six, Bijou Brigitte, H&M of de Etos!
blossom.smilie
Antwoord
Dankje, The Six en Bijou Brigitte kom ik eigenlijk bijna nooit. Zal daar eens gaan kijken! :D thx voor je tip ^^-happy

Haareigenschappen: 2b/2c/3a, normaal, normale poreusheid, hoge elasticiteit, staartomtrek 15 cm

Antwoord
Dat is waar ik heb er ook al vaak hele lelijke gezien en nog maar echt weinig mooie.
Ik let er sindsdien vaker op als ik in het buitenland op reis ben, klinkt misschien een beetje raar. Maar bv in Spanje hebben ze er vaak hele mooie, zeker in de flamenco-winkeltjes.
Ik heb ze ook een tijdje zelf gemaakt (want ik doe aan buikdansen en had mooie grote bloemen nodig). Dan kocht ik gewoon grote plastiek bloemen die ik mooi vond , knipte de stengel eraf en gewoon vastmaken aan een haarspeltje. Het is misschien wat meer werk maar dan heb je ten minste wel exact die bloemen die je zelf wil.
Antwoord
@Andalea: zelf maken klinkt ook heel leuk! :D Ik heb zeer sterke secondelijm, dus dat moet lukken :)

Antwoord
Ik zei ook al: Ik zie soms leuke XD Vaak is het idd niet veel soeps. Maar mijn favo bloem komt toch wel van de H&M geloof ik en die is echt wel tof ^^-happy
blossom.smilie
Antwoord
Ik vind die van de Claire's altijd het mooist. Heb er zelf 4 van, zijn nog behoorlijk sterk ook (eentje heeft iig postbezorgen in een regenbui overleeft). En ze hebben heel veel detail, zeker vergeleken met de haarbloemen van de meeste drogisterijen.
[Afbeelding: hf_zps8e315818.gif] [Afbeelding: 124302618&trans=1.jpg]
........................................ Pet's name: Spring
http://www.fairytalemuah.nl/
Antwoord
H&M heeft altijd een goede collectie en dat zit ook op clipjes die je haar niet zo snel beschadigen.
Kin-Schl-Apl-BSL-TL-HL-TBL-Classic
Heup verwacht in Januari 2016
Antwoord
De bloemen die ik heb komen van de H&M. Ik vind ze heel mooi ook al draag ik ze zelden bloos3 Ze hebben niet altijd wat, en ze wisselen ook vaak van assortiment dus als ik er ben kijk ik altijd even. Ik heb in geen 1 winkel goede stokjes gevonden, ze zijn of te krakkemikkig of te kort, dan denk ik dat je via internet meer kans hebt.
Antwoord
Ik heb een mooie van Bijou Brigitte. Een kleine donkerblauwe met veertjes.
Sindsdien ben ik nog altijd op zoek naar andere mooie. :p
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)