Hoi , ik ben Andalea
Hallo allemaal,

Ik was net lid geworden van raponsje , maar dat blijkt nu helemaal verdwenen?? En toen kwam ik hairfair tegen! Gelukkig kan nu weer ergens terecht voor al men haarvragen en om ideetjes op te doen :)

Geen idee of ik juist gemeten heb maar mijn haar is nu iets van ongeveer 55cm lang. Mijn doel is om ooit eens onder mijn bh-bandje te geraken. Mijn haar is best wel zwaar en krult redelijk, dus dat wordt nog een hele opgave!
Ik henna mijn haar opnieuw sinds eind juli (deed het vroeger veel vaker). Mijn henna-acties beperken zich vaak tot de zomermaanden omdat ik het dan, buiten in de tuin kan laten intrekken en kan uitspoelen (met de tuinslang , de buurman lacht zich telkens een breuk als hij me bezig ziet gniffel-0136-giggle ). Tijdens de winter kleur ik men haar meestal met natuurtint. Het wordt helaas steeds meer een opgave om een mooie rode kleur te vinden aangezien ze die telkens uit de winkelrekken halen Banghead (zit ondertussen al aan de 4de winkel dat wordt binnenkort online bestellen vrees ik Suspicious ).
En omdat ik het in mijn mini-appartementje niet zie zitten om het 's winters binnen te henna'en ben ik dus ook druk op zoek naar een kapster die henna zet (in de buurt van Leuven, België). Iedereen met ideetjes , laat maar horen Pray
Antwoord
Hey Andalea, welkom! wuif
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Hoi Andalea welkom hier. Bye
neutrale henna ~ Wash ~ Leave in olie~ laatste knipbeurt 30/06/2014
Hearts
Antwoord
Hello! Welkom :D :D
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord
Hoi, welkom   wuif
1aFii - 115 cm
Proud Manes

[Afbeelding: rapunzel.jpg]  (© 2010 Disney)

Het leven is als geld: je kunt er alles mee doen, maar je kunt het maar een keer uitgeven (Guido Weijers)
Antwoord
Hallo Andrea en welkom
nat: WL-HL-TBL-BCL-CL
droog: WL-+-HL-TBL-BCL-CL
11.5 - 13 - 15 - 17 - 27 - 37 cm
01/2015 nog te knippen
Op naar de classic (97 cm) in droge vorm.
Antwoord
Hallo Andalea en welkom! smile
"Lord of the braids"
Antwoord
Hoi, welkom! :welcome
Antwoord
welkom smile

Geen idee voor je henna-probleem....
ik weet niet of kapsters henna zette met al dat geklieder :p
"silky sunshine"
[Afbeelding: th_IMG_2847.jpg]
Antwoord
Welkom! ^^-happy
blossom.smilie
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)