Herboretum
Wie heeft er hier ook ervaring met Herboretum?
Link: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.marval-vincent.be/products/nl/haarverzorging_allnatural_shampoos.htm">http://www.marval-vincent.be/products/n ... ampoos.htm</a><!-- m -->

Ik heb er al eens twee shampoo's van gebruikt, maar ik herinner me niet veel meer. Ik weet dat ik Chrysanthemum - Oranjebloesem Volumeshampoo en de Rozebottel - Avocado voor droog haar heb gebruikt. Die volumeshampoo was toen zozo (denk ik tenminste) en die voor droog haar rook superlekker maar was té zacht reinigend voor mij.

Ik kon het vandaag niet laten en heb die voor blond haar meegenomen: Kamille - Aloë Vera
Die ruikt ook wel oké, eerder kruidig :)

Voor 300 ml betaal je 5,69 euro bij de Bioplanet. Ik meen me wel te herinneren dat je best wat shampoo nodig had voor één wasbeurt. De shampoo zelf is ook aan de loperige kant.

De verpakkingen op de site zijn de oude versies, er zit nu ook 300 ml ipv 250 ml in een fles.
Nu ziet de shampoo er zo uit:
[Afbeelding: 99d29dfd-dfc4-42f2-81f2-e4ada0d5ca75.jpg]

Ingrediënten voor de Blond shampoo:
Aqua, Decyl glucoside, coco glucoside, glycerin, sodium cocoyl glutamate, chamomilla recutta flower extract (bio), citric acid, betaine, caprylyl/capryl wheat bran, fusel wheat bran, xanthan gum, lactic acid, arctium minus root extract (bio), fragrance natural (parfum), lawsonia inermis leaf extract (bio), algin, passiflora incarnata plant extract (bio), macademia ternifolia nut oil (bio), aloe barbadensis juice (bio), daucus carota, potassium sorbate, sodium benzoate, phytic acid, (D-alpha) tocopherol, glyceryl caprylate, benzyl alcohol*, benzyl benzoate*, citral*, citronellol*, eugenol*, farnesol*, geraniol*, limonene*, linalool*

*component of essential oils
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Volgens mij heb ik daar ooit is een superstinkende conditioner van gehad bweurk

Kiwi brandnetel als ik het mij goed herinner....

Dus ja, daar is mijn ervaring mee gestopt grijns
"silky sunshine"
[Afbeelding: th_IMG_2847.jpg]
Antwoord
ik heb ook iets gehad van herboretum maar vraag me niet meer wat. het heeft dus duidelijk ook geen indruk nagelaten.
neutrale henna ~ Wash ~ Leave in olie~ laatste knipbeurt 30/06/2014
Hearts
Antwoord
Ik heb dus gisteren de shampoo uitgeprobeerd en die is wel oké, maar laat ook niet een speciale indruk achter :)
Hij maakt mijn haar wel iets blonder, reinigt zacht... Geen slechte optie voor iemand die niet over het internet wel bestellen en gewoon ergens een shampootje wil kopen. Ik ga 'm wel opmaken, maar niet opnieuw kopen denk ik. Sinds de Giovanni SAS ben ik verwend giechel
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Ik heb er aleppo zeep van. Daar heb ik wasmiddel van gemaakt en ik gebruik het nu als facewash. Wist niet dat ze ook shampoos hadden!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)