Hoi!
Hoi iedereen :)

Ik ben Goldilocks, ik ben 20 en ik kom uit Nederland!

Ik heb mijn hele leven eigenlijk al lang haar gehad, sinds mijn 4e is het nooit korter geweest dan BSL. Ik heb mijn haar de laatste jaren behoorlijk beschadigd door blonderen en verven en het niet goed te verzorgen. De laatste maanden ben ik steeds meer geinteresseerd geraakt in haarverzorging en ik doe mijn best om mijn haar nu zo goed mogelijk te verzorgen!

Ik ben van plan mijn haar binnenkort te verven met henna, maar na 3 strand testen die allemaal oranje worden weet ik nog niet of het gaat lukken Sad
Antwoord
Welkom!! :D

Hoe lang is je haar nu? :)

Hier is veel info te vinden over henna en verzorging!
BSL~MBL~Waist~Hip~TBL~Classic~Mid-thigh

Overig doel: lagen uitgroeien (kortste nu heuplengte)

Haareigenschappen: 2b/2c/3a, normaal, normale poreusheid, hoge elasticiteit, staartomtrek 15 cm
Haar likes: milde wasproducten, proteinen, olien en sealen.

[Afbeelding: 5.png]
Antwoord
Aqua_Lily schreef:Welkom!! :D

Hoe lang is je haar nu? :)

Hier is veel info te vinden over henna en verzorging!

Het is nu 72 cm! Ik heb het wel zelf gemeten dus klopt misschien niet helemaal gniffel-0136-giggle
Antwoord
Hoi, welkom   wuif

Henna kan helpen met verzorgen en sterker maken van je haar, maar het legt een laagje om het haar en dan geldt rood op blond = oranje.
1aFii - 115 cm
Proud Manes

[Afbeelding: rapunzel.jpg]  (© 2010 Disney)

Het leven is als geld: je kunt er alles mee doen, maar je kunt het maar een keer uitgeven (Guido Weijers)
Antwoord
Hoi, welkom! Ik ben absoluut niet bekend met henna, dus laat het advies daarover lekker over aan mijn medeforummers. Ik weet in ieder geval wel dat je zonder henna te gebruiken ook al veel voor je haar kan doen! Wat is je natuurlijke kleur?
Antwoord
Ik hoopte dat ik toch een iets diepere rood kon krijgen met henna, een natuurlijke rode kleur! Maar ik geef nog niet op :D En anders doe ik cassia

Mijn eigen kleur is goudblond, lijkt lichter te worden met te jaren! Had als kind rood haar nl. :)
Antwoord
Welkom :-)
Antwoord
Welkom op het forum.
Antwoord
Welkom! (ben hier ook nog niet zo lang). Misschien kan je een hennagloss doen? Dan verdun je de henna met cassia en/of conditioner. Dan krijg je misschien een stawberryblonde kleur. Succes!
Antwoord
welkom smile
"silky sunshine"
[Afbeelding: th_IMG_2847.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)