Hi!
Hallo!

Ik ben Accalia en ben actief op meerdere haarfora (de een meer dan de ander). Sommigen zullen mij onder deze naam wel herkennen. Ik heb me hier aangemeld om ook hier gezellig mee te kletsen. Over mijn haar:

Bijna twee jaar geleden ben ik begonnen met het uitgroeien van chemische verf, henna en bleek. De uitgroei komt nu tot ergens tussen kaak en schouder. Daarbij groei ik een pony uit die voorbij schouderlengte is. Al deze tijd ben ik aan het zoeken naar de juiste balans tussen lengte en dikte van punten. Helaas ben ik bijna nooit tevreden over de punten aangezien ze te dun zijn. Gelukkig ben ik wel al meer de kleur van mijn uitgroei gaan waarderen. De blonette kwestie... :) Verder heb ik stijl (1a), fijn (f) en normaal dik (ii) haar.
Antwoord
Hoi Accalia, welkom op het forum! Op de foto van je avatar zie je de uitgroei niet hoor. En ik zie ook geen dunne punten. Je hebt mooi & lang haar! Ik kan me je naam niet echt herinneren, maar je foto komt me wel bekend voor.
Antwoord
Hoi Accalia! Ik ken je van op raponsje :D welkom hier! Bye
neutrale henna ~ Wash ~ Leave in olie~ laatste knipbeurt 30/06/2014
Hearts
Antwoord
Hey welkom Accalia!
Ik herken je ook van Raponsje smile
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Rusalka schreef:Hoi Accalia, welkom op het forum! Op de foto van je avatar zie je de uitgroei niet hoor. En ik zie ook geen dunne punten. Je hebt mooi & lang haar! Ik kan me je naam niet echt herinneren, maar je foto komt me wel bekend voor.

Dank je wel! Op een donkere ondergrond zijn de punten inderdaad goed te doen. Met een lichter shirt ziet het er heel anders uit. smile
Antwoord
Dank jullie wel! En leuk jullie hier te zien!
Antwoord
Je punten zijn echt mooi vol geworden! Thumbsup. ik zit niet meer op je Rapons eigenlijk dus tijdje geleden dat ik nog foto's heb gezien van je. Gaat goed!
neutrale henna ~ Wash ~ Leave in olie~ laatste knipbeurt 30/06/2014
Hearts
Antwoord
Ik ben trouwens erg benieuwd naar welke producten je gebruikt aangezien we haartweelingen zijn. ^^-happy
Maar misschien gebruik jij wel graag cones en sulfaten?
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Gitte, Ja het is behoorlijk gegroeid! Dank je wel :D Ben benieuwd naar jouw voortgang!

Pha, je haar kleur is echt prachtig! inlove2
Ik was zo'n 2 a 3 keer in de week met een half zakje kesham en condition met dr. organic manuka honey. Een enkele keer gebruik ik andrelon 1 minuut (cones) conditioner. Leave in is ofwel andrelon care & repair (cones) of een lichte olie als jojoba. Ik gebruik nooit sulfaten en clarify eigenlijk ook niet. Al doe ik eens in het half jaar een ACV rinse. Ik heb geen last van build up (tot nu toe) maar ik denk dat dit veel te maken heeft met de beschadigde lengte die dus wel degelijk baat heeft bij cones.
Antwoord
Welkom hier, je avatar is echt prachtig inlove2
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)