Nieuw
Dag iedereen!

iemand had me aangeraden eens op dit forum te komen kijken. Hier ben ik dan. ;)
Ik ben Tom, ben leerkracht, woon in Oudenaarde en heb al sinds mijn 14de lang haar. Ik ben er nu 32 dus dat kan toch wel al tellen. Ik begin wel te merken dat minder en minder jongens lang haar hebben en dat ik een uitstervende soort blijk te zijn. Er is ook meer en meer druk om mijn haar te knippen maar ik ben dat alsnog niet van plan. Lang haar blijkt voor mij soms wel een obstakel te zijn want sommige mensen kunnen daar nog steeds niet mee om.
Er is wel een goeie 15 cm afgegaan onlangs.

Ik zie wel wat ik hier op dit forum kan meepikken. :)

Tom
Antwoord
Hoi Tom! Welkom op het forum! Wat voor een vak geef je? En wat voor een type haar heb je? (krullend of stijl? fijn of dik? veel of weinig?)

welkom
Antwoord
PS: fototje hier: https://docs.google.com/file/d/0B0Cwid5m...sp=sharing
Antwoord
Ik moet die haarcode nog eens onderzoeken.... Ik heb geen fijn maar ook geen super dik haar, stijl en genoeg... ;) Oh, en ik geef het vreselijke vak wiskunde in de 4des, 5des en 6des ASO.
Antwoord
Welkom Tom! :D Je haar glanst mooi ^^-happy
BSL~MBL~Waist~Hip~TBL~Classic~Mid-thigh

Overig doel: lagen uitgroeien (kortste nu heuplengte)

Haareigenschappen: 2b/2c/3a, normaal, normale poreusheid, hoge elasticiteit, staartomtrek 15 cm
Haar likes: milde wasproducten, proteinen, olien en sealen.

[Afbeelding: 5.png]
Antwoord
Welkom!
blossom.smilie
Antwoord
een streekgenootje ^^-happy
Welkom op het forum
"silky sunshine"
[Afbeelding: th_IMG_2847.jpg]
Antwoord
Welkom! :D mooi haar heb je!

Meeste dames hier zijn denk ik blij dat er nog mannen zijn met lang haar, dus zeker niet afknippen giechel !
2b/c F iii - Uitgroeien: henna, haarverf - Doel: Taillelengte, eigen kleur
[Afbeelding: k4wgnl.jpg]
Antwoord
Er zijn ook mannen die het kunnen waarderen, want anders wordt het zo eenzaam   ;)

Welkom hier.
Laat anderen maar praten, lang haar is ook een 'way of life'. Het mijne is niet meer korter geweest dan schouderlengte sinds ik 26 was en sindsdien alleen maar langer geworden. Het is inmiddels al jaren op maximumlengte en ik ben nu 53.
1aFii - 115 cm
Proud Manes

[Afbeelding: rapunzel.jpg]  (© 2010 Disney)

Het leven is als geld: je kunt er alles mee doen, maar je kunt het maar een keer uitgeven (Guido Weijers)
Antwoord
Hey Tom, leuk dat je toch bent komen piepen hier ^^-happy Ik zei toch dat je hier wel waardering zou krijgen smile
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)