Wonderolie
Wonderolie, ook wel bekend als castor oil of rhicinusolie. Overal wordt er geschreven dat het helpt voor haargroei van wimpers, wenkbrauwen en dan ook haar op je hoofd.

Bibi hier gaat het testen!
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Ik heb deze olie ook maar vind hem niet fijn voor mijn haar. Hij is echt super dik en krijg hem daardoor bijna niet uitgewassen. Af en toe gebruik ik het voor mijn wimpers maar vaak vergeet ik het :)
heart ~no sillicone~Mason Pearson brush~Ficcare~creamy conditioners heart
Antwoord
Ja had al gelezen dat je het best verdund met een andere olie, dus heb ook amandelolie besteld om het ermee te verdunnen. smile

Antwoord
Dat is inderdaad beter denk ik! ben benieuwd hoe dat bevalt. Het kan wel wat verdonkeren heb ik wel eens gelezen.
heart ~no sillicone~Mason Pearson brush~Ficcare~creamy conditioners heart
Antwoord
Ik gebruik zelf Jamaican Black Castor olie en dit is echt geweldig spul. M'n haar groeit er echt sneller van. Het is idd wel dik, ik verdun het met kokosolie.

Bij mij heeft het niet verdonkerd.
BSL~MBL~Waist~Hip~TBL~Classic~Mid-thigh

Overig doel: lagen uitgroeien (kortste nu heuplengte)

Haareigenschappen: 2b/2c/3a, normaal, normale poreusheid, hoge elasticiteit, staartomtrek 15 cm
Haar likes: milde wasproducten, proteinen, olien en sealen.

[Afbeelding: 5.png]
Antwoord
ik gebruikte het voor het maken van zeep, het gaf de zeep duidelijk een meer voedende werking.
maar ik hoefde altijd maar weinig te gebruiken, dus ik denk dat je niet veel nodig hebt voor je haar.
Kin-Schl-Apl-BSL-TL-HL-TBL-Classic
Heup verwacht in Januari 2016
Antwoord
Ik heb gisteren het dus voor het eerst opgedaan. Ik ben benieuwd of ik het vandaag het eruit gewassen krijg. Mijn moeder wou het ook proberen en zij heeft uit de zekerheid haar haren drie keer gewassen :p Maar ze heeft wel verschrikkelijk glanzend haar nu ohmy

Antwoord
Het is er dus gewoon uitgewassen :) Heb wel met een sle-shampoo gewassen. Volgende keer met mijn normale shampoo doen.

Antwoord
En? Merk je al iets aan je haar?
blossom.smilie
Antwoord
Marcella schreef:En? Merk je al iets aan je haar?
Heb het nog maar een keer gedaan, dus betwijfel het :p
Mijn hoofdhuid jeukt lichtjes, maar dat is door de SLE shampoo.

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)