Amla olie
Wie gebruikt er nog meer Amla olie?
Ik heb het nu een paar keer gebruikt en ben tevreden, haren glanzen mooi na gebruik.
In India gebruik veel vrouwen dit en zij hebben vaak lang dik glanzend haar! :D
heart ~no sillicone~Mason Pearson brush~Ficcare~creamy conditioners heart
Antwoord
Ik heb het ook. Gebruik het alleen niet zo vaak, omdat ik de geur niet fijn vind :(
Soldiers Don't fight because they hate what's in front of them, they fight because they love what's behind them!
Antwoord
ik vind Amla olie heel fijn voor een hot oil treatment.
dan doe ik de olie in mijn haar, een vochtige handdoek in de magnetron en dan lekker warm om mijn hoofd heen ^^-happy
op die manier hoef ik er niet mee te slapen, want hoewel ik de olie niet echt vies vind ruiken vind ik het toch te overheersen om een nacht op mijn hoofd te hebben.

ik doe het ook weleens door zelfgemaakte maskertjes :)
Kin-Schl-Apl-BSL-TL-HL-TBL-Classic
Heup verwacht in Januari 2016
Antwoord
Ik gebruik ook Amla olie! Heel fijn product vind ik het. Ik gooi het vaak ook wel eens door een haarmaskertje heen. Ik vind de geur ook heel overheersend (@Aisha), goed idee om het zo op te lossen! Ik vond het nooit zo fijn om in die sterke geur wakker te worden, ik ga dus zeker die hot-towl manier ook proberen. Ik was eerst een beetje bang dat het mijn haar donkerder zou maken, maar ik heb daar niets van gemerkt.
''In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away.''
Antwoord
hier ook een amla liefhebber! Je kan het in mijn buurt ook vooral in Marokkaanse winkels kopen.
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." — Marilyn Monroe
Antwoord
Ik zal eens op zoek moeten gaan dan :). Ik lees er alleszins veel goede dingen over. En die hot oil treatment lijkt me ook gewoon heerlijk om te doen, echte verwennerij (lukt dat ook met andere oliën, eigenlijk?)
1c-2a F II Lengte: BSL en zo zal het blijven
Antwoord
Volgens mij kan je dat met alle olieën doen Jolien smile
Amla staat wel bekend dat het je haar wat donkerder kan maken. Zelf heb ik hier nog niets van gemerkt.
heart ~no sillicone~Mason Pearson brush~Ficcare~creamy conditioners heart
Antwoord
ik heb eventjes een beetje rondgekeken op internet en ik kwam terecht op een site waarop stond dat dabur amla jasmijn lichter is van kleur en beter is voor de blondines onder ons. Ik weet het natuurlijk zelf niet, nog niet geprobeerd, maar het is misschien een tip voor de leden met lichter haar.
1c-2a F II Lengte: BSL en zo zal het blijven
Antwoord
Jolien*
Dat had ik ook gelezen inderdaad, ik denk dat ik de Jasmijn-versie ga kopen als deze op is.
''In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away.''
Antwoord
ik heb een fles gekocht! nu nog proberen!
het ruikt alleszins wel lekker! :D
[Afbeelding: IMG_1509.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)