Knotted Headband
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8UHgEgyzd9U[/youtube]

Ik vind dit een ontzettend leuke techniek! Zoals ze al aangeeft kan je er ook heel veel andere dingen meer, bijvoorbeeld een soort invlecht langs je hoofd meemaken (heb ik vandeweek uitgeprobeerd, helaas vergeten om foto's te trekken) of het in een updo verwerken. ^^-happy
Antwoord
het ziet er heel leuk uit, alleen zou het niet een beetje moeilijk zijn om er weer uit te halen?
of valt dat wel mee?
Kin-Schl-Apl-BSL-TL-HL-TBL-Classic
Heup verwacht in Januari 2016
Antwoord
Nee, dat viel wel mee, bij mij althans. Maar ik heb dan ook heel glad haar. Het is eigenlijk net als bij een vlecht, via het midden uithalen. Misschien dat je de handeling iets vaker moet herhalen, ik heb er niet zo op gelet. Het werd in ieder geval geen grote knoopboel, en ik was er ook niet extreem lang mee bezig. :)
Antwoord
Oh, dat ziet er wel heel leuk uit! Maar ik durf zo geen knopen in mijn haar te leggen hoor, veel te bang dat er dan een schaar aan te pas moet komen Anxious
[Afbeelding: th_28-05-2012.jpg]
Antwoord
Haar macrame giechel Volgens mij heb ik die wel eens in een Russisch clipje gezien, maar daar kon ik de uitleg niet van verstaan. Was het niet lastig met de extra plukjes, dat die in de war gingen?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)