Toadstool
Begint erg op te komen op LHC. Ik ben er ook wel flink benieuwd naar vanwege de immense keuze aan geuren!

Ze heeft shampoo's, conditioners, leave-ins, detanglers, deep treatments...
De shampoo's zijn wel meestal op zeepbasis, zoals Aubrey, dus daar blijf ik van weg :p

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.etsy.com/shop/toadstoolsoaps">http://www.etsy.com/shop/toadstoolsoaps</a><!-- m -->
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
zo veel conditioners! En niet zo duur eigenlijk.
Oh er zijn zo veel verschillende natuurlijke producten, je zou bijna niet weten wat kiezen :D
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord
Haar shampoo's hebben wel betere recensies dan die Aubrey toch? Die geuren lijken me zalig.... ze heeft zoveel keus ook nog. Verzendt ze nu wel naar Europa?
Antwoord
Oh? Verzendt ze niet naar Europa? **** Dat had ik dus niet nagekeken.

Antwoord
De conditioners zien er beter uit dan die Dream creams.
De dream creams hebben allemaal dezelfde ingredienten, met als laatste ingrediënt fragrance,
net het ingrediënt dat ik probeer te mijden. Je zou het dus echt gewoon kopen om de geur, want ze zijn allemaal hetzelfde.
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord
Pha schreef:Oh? Verzendt ze niet naar Europa? **** Dat had ik dus niet nagekeken.
Er was wel gesproken over of ze dat wel zou gaan doen, maar ik weet de uitkomst er niet van.

Golden, ze maakt ze zelf en je zou dus kunnen vragen om de fragrance weg te laten.
Antwoord
Ja, tot zover ik zie nu, stuurt ze nog niet naar Europa, enkel de VS :s

Antwoord
Rusalka schreef:Golden, ze maakt ze zelf en je zou dus kunnen vragen om de fragrance weg te laten.
Ja dat zou ik kunnen doen, maar dan ruikt het niet meer lekker giechel
die Pink Candy dream cream lijkt me zooooo heerlijk. Maar als ze toch niet naar Europa zendt... :(
Misschien zouden we kunnen vragen of ze toch naar Europa wil zenden? Met zn allen bestellen? :D
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)