Manic Panic
Heeft iemand deze haarverf al eens geprobeerd?
Sommigen zeggen dat het niet schadelijk is maar dat lijkt me wat straf Ponder
Ik wil eens wat gek doen met mijn haar, ik word het al een beetje beu, misschien een dip dye? krab

(als ik dit op de verkeerde plaats post, mag het verplaatst worden smile)
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord
Ja, die heb ik wel geprobeerd... 1 keer per maand, standaard gniffel-0136-giggle
De kleur blijft echt 3 weken goed, en da's met meeberekening van conditioner en deep treatements. De puntjes blijven vaak langer kleurrijk dan de rest, ik denk omdat de puntjes meer beschadiging hebben.
En het is echt niet slecht voor je haar, het legt er als het ware een laagje aan kleur omheen. Het werkt dus niet echt in de haar, zoals permanente verf. Het nadeel is alleen wel dat je haar echt schoon moet zijn voordat je het verft, dus met (heeel weinig) shampoo ook de lengte doen, en geen leave-in gebruiken. En na het verven dus alleen met lauw water uitspoelen, niet met shampoo of conditioner. Dan spoel je de de kleur namelijk uit.
Wat meestal zo slecht is aan het verven in dit soort kleuren, is dat veel mensen hun haar eerst bleken. Maar dat van jou is van zichzelf al licht genoeg voor de meeste kleuren.

Edit: nog een tip: Manic panic Amplified blijft langer mooi dan de normale (dat van die hoe dan ook 3 weken goed slaat ook op de Amplified). Overigens zit het er bij mij nu al ruim 4 weken in, en is de paarse kleur nog steeds niet helemaal vervaagt. Dus echt zeker weten voor je het doet ;)
[Afbeelding: hf_zps8e315818.gif] [Afbeelding: 124302618&trans=1.jpg]
........................................ Pet's name: Spring
http://www.fairytalemuah.nl/
Antwoord
Dankje voor de uitleg, echt duidelijk :D Eindelijk een haarverf die 'niet' beschadigd !
Ik ben echt wel zeker, maar misschien is mijn haar nog wat te kort om een dipdye te doen, niet?
En ik weet ook echt niet welke kleur ik zou moeten kiezen, er zijn niet veel kleuren die op mijn kleur passen denk ik :/
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord
Met jouw lengte kan dip dye al best hoor, vind ik ^^-happy En knalrood is mss leuk? Of paars?
blossom.smilie
Antwoord
Een vriendin van mij gaat sowiso mee kiezen, maar in een potje ziet het er altijd anders uit dan op je haar hé :)
Knalrood is misschien wel een idee, ik zal het onthouden :D
Antwoord
Hoe gebruiken jullie MP? Mengen jullie dat met conditioner of puur? Vroeger deed ik altijd strepen in mijn haar dus gebruikte ik het puur, maar nu wil ik een zilveren toner erop doen. Ben bang dat ik met één potje niet genoeg heb als ik het puur wil gebruiken...
Antwoord
Keileuk. Ik wil wel eens een foto zien als je het hebt. Ik mag dat niet van mijn werk, ik moet in de natuurlijke kleuren blijven. Tattoos en piercings zijn ze ook niet voor te vinden. Maar een dip dye zou best gaan hoor. Je haar is toch best lang?
[Afbeelding: mPLRp1.png]
Antwoord
flowergirl schreef:Keileuk. Ik wil wel eens een foto zien als je het hebt. Ik mag dat niet van mijn werk, ik moet in de natuurlijke kleuren blijven. Tattoos en piercings zijn ze ook niet voor te vinden. Maar een dip dye zou best gaan hoor. Je haar is toch best lang?

Denk dat de dip dye er ondertussen al uit is, deze topic is van 2012 gniffel-0136-giggle. Of gebruik je het nog steeds Golden?

Vind het sowieso wel leuk dat er een topic is over MP, heb terug zin om aan het kleuren te gaan :D. Ik hoop op nog wat tips van de meer ervaren gebruikers.
Antwoord
Heb mijn haar gisteren pastel paars/grijs gekleurd met MP! Probleem is alleen dat het niet overal even hard heeft gepakt. Ik ga vrijdag een tweede keer doen en hopelijk ziet het er dan wat egaler uit. Als het lukt zal ik een foto plaatsen :D
Antwoord
Ooh gaaf! Ik ben heel benieuwd! :D
[Afbeelding: th_28-05-2012.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)