Dun haar en medicatie
#1
Hoi allemaal,

Ik heb een gigantisch probleem waar ik heel erg mee zit. bloos3 Mijn haren zijn ontzettend dun geworden de laatste jaren, je kunt zo op mijn hoofdhuid kijken. Dit vind ik echt ontzettend erg en ik weet niet wat ik moet doen.
Waarschijnlijk komt het door mijn medicatie, die ik ook echt nodig heb voor de chronische pijn. (Tramadol & Oxycodon) Ik gebruik haar make-up om het wat te verbergen aan de voorkant, maar daar voel ik me ook heel erg onzeker door. Sad

Hebben jullie tips voor mij? Of heb je misschien hetzelfde? Ik heb vanmorgen een e-mail aan mijn apotheek gestuurd met de vraag of ze misschien een idee hebben voor mij.

Voor als je wilt weten welke haar make-up ik heb. Het is een product uit Korea en je doet er best lang mee. Het vervaagt wel na enkele uren, maar het geeft me iets meer zekerheid. Ik heb nog geen Europees product kunnen vinden. <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.amazon.com/gp/product/B0742RB3BY/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&th=1">https://www.amazon.com/gp/product/B0742 ... =UTF8&th=1</a><!-- m -->
Hearts 2b/M/ii/CL  Hearts

23/08/2019: 120cm
Antwoord


Berichten in dit topic

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)