Haren lang laten groeien
sweet-devil schreef:
Jolieanda schreef:
prankdemon schreef:Ik heb geen droge punten, ik verzorg mijn haar goed en gebruik geen chemische verf of hitte. Mijn haar is nu knielang. Wat gespleten punten betreft, natuurlijk heb ik ook wel eens een gespleten punt. Dat die splits omhoog zouden reizen, dat is klinkklare onzin. Het stuk dat zich afsplitst breekt op een gegeven moment af. Je punten worden daardoor wel wat kegelvormiger, en dus wat dunner op het uiteinde. In combinatie met hoe je haar natuurlijk groeit (je hebt relatief meer haren die nog midden in hun groeicyclus zitten dan haren die al de volledige lengte hebben bereikt) zorgt dat ervoor dat de vlecht van mensen met lang haar onderop vaak wat dunner is; taper. Ik vind zelf zo'n natuurlijke haargroei erg mooi, daarom heb ik zelf ook zulke punten (fairytale ends).

Als je punten 'droog' voelen kan je natuurlijk ook buildup voelen, in dat geval moet je clarifyen en eventueel iets milds (zoals kokosolie) in je punten smeren.

Mijn haar is aan de onderkant nog steeds aan het herstellen van blonderin waardoor het altijd droog is en ook broos. Maar ik neem je tips zeker mee :)
Haha wij hebben 't niet goed gedaan met ons blonderen ;)

Klopt is doe het nooit en dan ook echt NOOOIT weer hihi XD
Antwoord

Berichten in dit topic

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)