Hairfair
Ultra Doux - Afdrukversie

+- Hairfair (https://www.hairfairforum.be)
+-- Forum: Haar en nog eens haar (https://www.hairfairforum.be/forum-10.html)
+--- Forum: Producten (https://www.hairfairforum.be/forum-12.html)
+--- Topic: Ultra Doux (/thread-54.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44

Re: Ultra Doux - Rentlle - 02-11-2011

hé waw, UD begint wel veel te experimenteren zeg de laatste tijd!
maar dus nu is er geen cones meer in de vanille?!!! :o
damn, als ze die in Belgie zouden verkopen, zou dat de enige zijn die ik nog gebruikte!!
die ruikt zo lekker... :love

Re: Ultra Doux - flowergirl - 02-11-2011

In de co vanille zaten toch nooit cones? Ik haal die al jaren in Rijsel. In de shampoo zit wel dimethicone...
En nu zou er een masker zonder cones zijn... maar nog niet verkrijgbaar. Misschien willen ze die in belgie verkopen... :p
*niet op hopen*

er zijn zoveel merken in Frankrijk die ik ook nog nooit gebruikt heb he... ik neem daar uit gewoonte altijd UD, en die verkoopster bekeek mij maar raar omdat ik weer vanalle flesjes mee had. :p

Ik ben wel heel erg benieuwd naar het coco masker en naar de leave ins...

Pha schreef:Jij bent gemeen! :p Mij zo meedelen dat het zonder cones is, aaargh, nu wil ik het ook proberen! :hysterisch
Als je er naartoe zou rijden, zet je de ingrediënten dan hier? Of geef je een reviewtje? Flirt

Als ik nog niet bevallen ben of platte rust krijg :( ga ik binnen een 3 tal weken nog eens terug. Het was zo makkelijk om er naartoe te rijden dat ik het jammer vond dat ik het niet eerder ontdekt heb. Gewoon autosnelweg, voorbij de grens eerste afslag nemen en altijd rechtdoor. En zeggen dat ik anders altijd naar Rijsel ga, waar het altijd file is zweet

En dan post ik zeker de ingrediënten. Jammer dat iedereen hier zo ver woont he, en dat ik wss het eerste jaar niet naar een meeting kan komen... bloos3

Re: Ultra Doux - Pha - 02-11-2011

Ja, dat cocos en cacao masker is ook heerlijk hé. Mijn haren werden er blij van, en ik ook ^^-happy Maar ondertussen kan ik geen chocolade of cocosgeur meer ruiken bloos Ik heb nog body lotion staan die naar chocolade ruikt en ik heb nog badschuim dat naar chocolade ruikt en prfff. Ben het echt zat ondertussen :p

Ben benieuwd hoe die nieuwe ruikt trouwens, ik hoop echt dat er wat van de papayageur ook inzit ipv enkel vanille. Op zich zou het wel eens kunnen dat het masker en de conditioner enzo ook naar hier komt. Toen flowergirl dat meldde van die ontwarringspray van de cacao en de kamille versie, was die zoveel tijd later hier in de Carrefour te vinden!

Ja ik ga mijn commissieloon is moeten gaan vragen omdat ik hun pr verzorg, maar ze mogen mij in natura betalen (producten dus :p)

Als ze de vanille naar hier halen koop ik denk ik alleen nog die en de avocadoversie en verder niks meer... waarom hebben ze die hier ook uit de handel gehaald? pff :( .
Er is nu trouwens ook een antikklitsspray voor kinderen met die kers en amandel, maar die bevat ook dimethicone en vermits ik die andere 2 al niet gebruik (kokos en kamille) heb ik die maar laten staan hoor.

Ik heb nu om te testen:

[Afbeelding: 100_0921.jpg]

[Afbeelding: images?q=tbn:ANd9GcR6siJm_9m7GLKukPvqN0q...W-EnNSO7iw]

[Afbeelding: 260x260-1294981747-a35621944f.jpg]

de leave in van coco heb ik trouwens nog altijd niet gevonden, heb die nog nooit ergens gezien :|

zodra ze getest zijn post ik een review, mij kennende zal dat niet lang duren, ik ben nieuwsgierig ;)

Re: Ultra Doux - venusje - 03-11-2011

flowergirl schreef:Als ik nog niet bevallen ben of platte rust krijg :( ga ik binnen een 3 tal weken nog eens terug. Het was zo makkelijk om er naartoe te rijden dat ik het jammer vond dat ik het niet eerder ontdekt heb. Gewoon autosnelweg, voorbij de grens eerste afslag nemen en altijd rechtdoor. En zeggen dat ik anders altijd naar Rijsel ga, waar het altijd file is zweet

En dan post ik zeker de ingrediënten. Jammer dat iedereen hier zo ver woont he, en dat ik wss het eerste jaar niet naar een meeting kan komen... bloos3

Je hebt het op de E17 veronderstel ik??
Edit: zie het net, je hebt het op de E19 :p

toemme toch é prst ik woon aan de E17 giechel

Re: Ultra Doux - flowergirl - 03-11-2011

goh hoe die weg noemt goeie vraag, het is op de weg van ath, nimy, zal wel E19 zijn zeker, haha ik ben en blijf een vrouw he :)

Re: Ultra Doux - flowergirl - 05-11-2011

Ook wel gemerkt het notenoliemaskertijdperk is volgens mij definitief voorbij, want ik heb het ook in Frankrijk niet gespot, en ook op hun site is het niet meer te vinden...

Re: Ultra Doux - Tiger - 07-11-2011

Gelukkig heb ik van Summergame nog een drietal potjes kunnen kopen, maar als die op zijn... Dag, lekker maskertje   Sad