Hairfair
Te lang, het is lelijk - Afdrukversie

+- Hairfair (https://www.hairfairforum.be)
+-- Forum: Haar en nog eens haar (https://www.hairfairforum.be/forum-10.html)
+--- Forum: Haartjes (https://www.hairfairforum.be/forum-11.html)
+--- Topic: Te lang, het is lelijk (/thread-1997.html)

Pagina's: 1 2 3

Re: Te lang, het is lelijk - Gravenimage - 03-04-2015

.

Re: Te lang, het is lelijk - Golden - 25-04-2015

Ik hoor het ook wel soms dat mijn haar 'te lang' is en dat ik het moet knippen (en het is zelfs niet zooo lang) en ik voel me dan altijd zo beledigd bloos
Soms gebeurt het ook heel subtiel, dan zeggen ze over hun eigen haar dat het te lang wordt (BSL of zo) en dan zeg ik 'oh dat van mij mag nog wel wat doorgroeien hoor' en dan kijken ze zo vreemd gniffel-0136-giggle

Re: Te lang, het is lelijk - Aisha - 26-04-2015

Ik vind die "Lekker kort koppie meid, wat heeeeeerlijk" kapsels die veel vrouwen na hun 40ste (of na hun eerste kind) nemen lelijk. Maja, mensen moeten maar lekker doen wat ze zelf willen met hun hoofd denk ik. Gewoon doen wat je zelf wilt dus.

Re: Te lang, het is lelijk - Ellis - 08-05-2015

Golden schreef:Ik hoor het ook wel soms dat mijn haar 'te lang' is en dat ik het moet knippen (en het is zelfs niet zooo lang) en ik voel me dan altijd zo beledigd bloos
Soms gebeurt het ook heel subtiel, dan zeggen ze over hun eigen haar dat het te lang wordt (BSL of zo) en dan zeg ik 'oh dat van mij mag nog wel wat doorgroeien hoor' en dan kijken ze zo vreemd gniffel-0136-giggle
The same here! Ik was gisteren mijn haren aan het borstelen en zei een vriendin van oh je haar is echt lang, (zit net pas op taille) nee te lang is echt niet meer mooi .. Dacht echt, uh weet je hoeveel jaren ik voor deze lengte heb 'gespaard' Ik ga echt niet naar de kapper omdat zij het niet mooi (meer) vindt Rolleyes

Re: Te lang, het is lelijk - Jolieanda - 12-05-2015

Ik ben het inderdaad met de rest eens het is jouw haar / jouw keus. Ik zou een moord doen voor zulk lang haar. Maar iedereer ervaart het anders. Mijn haar komt tot net over mijn beha sluiting, maar ik heb het nooit los omdat ik dat onhandig vind. Ik denk dat dit voor iedereen anders is, en dan te schijt aan de rest moet hebeen :D

Re: Te lang, het is lelijk - Gravenimage - 12-05-2015

.

ze is zelf smerig. die mensen beseffen niet dat vies haar niet zo lang wordt en dat je het goed moet verzorgen als je het zo lang wilt hebben:D

Re: Te lang, het is lelijk - Gaeli - 12-05-2015

Wat een stomme mensen in jouw omgeving Gravenimage! Je haar ziet er hartstikke mooi en schoon uit. Snel nieuwe vrienden zoeken. ;)

Ik denk wel dat het een leeftijdsdingetje is trouwens - toen ik jouw leeftijd had waren mensen ook veel veroordelender dan dat mijn leeftijdsgenoten nu zijn. Mijn vrienden/collega's/familie zijn juist altijd heel aanmoedigend over alles.

Ik ben nu heel erg nieuwsgierig naar jouw haar hahahah. Niet om net als jou vrienden te oordelen, maar gewoon om het te zien Cheer

Re: Te lang, het is lelijk - Gravenimage - 12-05-2015

.