Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu ma jun 26, 2017 16:38

Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Orofluido 
Auteur Bericht
Langhaartje

Lengte: 3/20/50
Antwoord met een citaat
Bericht Orofluido
Okee, ik heb van Orofluido de twee elixirs binnen; original elixir en zen control elixir. Het zijn twee verschillende producten. De original is geel en dik en de zen control is maar iets dikker dan water en roze. Qua geur maakt het elkaar niet veel. Misschien dat de roze iets meer uitgesproken zoet is en de gele iets "zouter", maar allebei ruiken ze echt heeeeerlijk. Oosters, warm. Amber en vanille, maar niet zo sterk dat je ervan moet hoesten.

Qua samenstelling zit er wel veel verschil in. De Zen Control heeft Camelia olie (Tsubaki olie) tegen pluizen, verzorgend en herstellend, glans gevend. Daarnaast bevat het ook nog Bamboe-extract wat anti-oxyderend werkt en je haar sterker maakt en daarnaast ook nog zoiets als Rijke olie. Deze is rijk aan vitaminen en essentiële vetzuren, en versterkt en voedt de haarvezel, voorkomt gespleten punten en zorgt voor glans. Nou, dat willen we wel. Dan de Original. Deze bevat Arganolie wat versterkt en voedt en luchtig maakt, Cypresolie wat zacht maakt, volume geeft en beschermt tegen vrije radicalen en lijnzaadolie om de haarschubben te sluiten en te verzachten.

Net drie druppels Zen control in m'n haar gesmeerd en oh yummie yummie, wat ruikt dat lekker. Het voelt ook wel voedend, zacht ook, en niet meteen klepvet.

di apr 25, 2017 14:40
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Orofluido
En de pluis is weg!

di apr 25, 2017 16:03
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 2a N II
Lengte: ??/90/??

Antwoord met een citaat
Staat erop wat erin zit?

do apr 27, 2017 09:52
Profiel WWW
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Nee, afgezien van wat ik al schreef, staat er niks.

do apr 27, 2017 12:23
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Ah ja, Orofluido. Mijn schatjes. Mijn redding. Of tenminste van mijn haar.

Wassen met shampoo, geen conditioner maar een beetje original elixir in het handdoekdroge haar. Kam valt erdoor. Eenmaal droog is het volumineus, niet vet, er zit krullll en het danst. Na een wandeling met harde wind wil ik tangle teezen. En mén vlieghaar. Twee (2) druppeltjes Zen Control elixir temmen de boel weer.

Ja, ik ben fan.

zo apr 30, 2017 19:42
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
https://www.haarshop.nl/product/orofluido-asia-masker Besteld! Die oliën zijn geweldig en dit vertrouw ik ook wel. Als het meezit komt het morgen met de post en zal ik jullie zeer binnenkort vertellen hoe het werkt.

ma mei 08, 2017 20:49
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
De ingrediëntenlijst is vrij lang met behoorlijk onuitsprekelijke stoffen, maar ik schat zo in dat de belangstelling vooral uitgaat naar de aanwezigheid van sulfaten en siliconen. Sulfaten zitten er niet in, wél dimethicone. Het goede nieuws is dat er ook een hele rij lekkers tussen staat: Panthenol, Camelia Japonica seed Oil, Oryza Sativa (rijst) Bran Oil, Helianthus Annuus (zonnebloem) Seed Oil, hydrolyzed heat keratin, wheat amyno acids, Phyllostachys Aureosulcata Leaf Extract (geen idee maar het klinkt lekker en plantaardig) en géén parabenen.

di mei 09, 2017 09:56
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 2a N II
Lengte: ??/90/??

Antwoord met een citaat
Het blijft voor mij latijn :P

di mei 09, 2017 21:45
Profiel WWW
Langhaartje