Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu di dec 11, 2018 15:23

Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Hallo! :) 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 2a N ii
Lengte: ?/106/110

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hallo! :)
Hoi Kayleigh, welkom hier! :wuif

Leuke intro heb je ^^

di dec 30, 2014 12:54
Profiel
Donshaartje

Haarcode: 1bFiiV
Lengte: 54/72/85
Antwoord met een citaat
ankjewel voor het warme welkom iedereen!

oi Kayleigh, welkom op het forum! Leuk, nog een kattenmens erbij XD Heb je zelf ook katten? Je haar is toch flink langer geworden in die 2 jaar tijd. Wat is je volgende project, of is dat de kruidengeneeskunde? Daar ben ik ook best benieuwd naar. Als ik ga wandelen maak ik soms foto's van de planten, om thuis op te zoeken wat het is en waar het voor gebruikt werd/wordt. Alleen vergeet ik het vaak weer :bloos3

Hoi Rusalka! Ja ik heb een hele ondeugende ;-) ze heet Fay en we hebben thuis ook nog een hondje genaamd Milo. Hoeveel katten heb jij?

Zei ik 2 jaar? Oeh dat klopt niet, heb een foutje gemaakt! Het moet 3 jaar zijn. Het eerste jaar is het 10 cm gegroeid, de 2 jaren daarna bij elkaar genomen ook 10.

Oh wat leuk dat jij ook geinteresseerd bent in plantjes! Ik kan nooit een wandeling maken zonder overal bij te gaan kijken en alles te voelen en te fotograferen haha. Ik vergeet ook echt een heleboel weer hoor. Vaak alleen de planten die op haargebied nuttig zijn, die vergeet ik niet zo snel haha.
Leuk, een hondje en een kat :D Ik heb 2 katten (ex-katers), de ene heb ik pas 2 maanden (die is geschat op 3 1/2) en nog eentje van bijna 5. Gisteren heb ik een aloe vera gekocht en meteen op m'n gezicht gesmeerd en geproefd. Helaas wist ik niet dat het zo bitter smaakte dus ik schrok een beetje, ik dacht eerst dat ik de verkeerde plant had :gniffel

Wat leuk! Kunnen ze het een beetje met elkaar vinden? Haha ja aloe vera proeven lijkt mij ook niet zo lekker, aan die aloe vera drankjes zit volgens mij heel veel zoetstoffen toegevoegd om het een beetje drinkbaar te maken. :-p Ik vind aloe vera een beetje als drop of salmiak ruiken, maar misschien ligt dat wel aan mij haha.

do jan 01, 2015 16:29
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 3b N ii
Lengte: 70-80-classic

Antwoord met een citaat
welkom hier

01/2015 nog te knippen
Op naar de classic (97 cm) in droge vorm.

do jan 01, 2015 19:57
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b/c M ii
Lengte: 112/155/...
Antwoord met een citaat
Wat leuk! Kunnen ze het een beetje met elkaar vinden? Haha ja aloe vera proeven lijkt mij ook niet zo lekker, aan die aloe vera drankjes zit volgens mij heel veel zoetstoffen toegevoegd om het een beetje drinkbaar te maken. :-p Ik vind aloe vera een beetje als drop of salmiak ruiken, maar misschien ligt dat wel aan mij haha.

Drop en salmiak vind ik juist erg lekker, voor mij ruikt die plant daar niet naar :( Maar ik ben wel een beetje verkouden. De katten kunnen het erg goed met elkaar vinden, vooral de nieuwe is erg gek op zijn "broertje" maar dat kwam in het begin een beetje bedreigend over (hij loopt hem steeds achterna). Nu is hij wat voorzichtiger en minder lomp en spelen ze al een beetje met elkaar. Hoe gaat dat samen met jouw kat en hond, moesten ze erg aan elkaar wennen?

vr jan 02, 2015 21:42
Profiel
Donshaartje

Haarcode: 1bFiiV
Lengte: 54/72/85
Antwoord met een citaat

Drop en salmiak vind ik juist erg lekker, voor mij ruikt die plant daar niet naar :( Maar ik ben wel een beetje verkouden. De katten kunnen het erg goed met elkaar vinden, vooral de nieuwe is erg gek op zijn "broertje" maar dat kwam in het begin een beetje bedreigend over (hij loopt hem steeds achterna). Nu is hij wat voorzichtiger en minder lomp en spelen ze al een beetje met elkaar. Hoe gaat dat samen met jouw kat en hond, moesten ze erg aan elkaar wennen?

Als ze al een beetje beginnen te spelen is dat een goed teken! We hadden eerst een andere kat Lizzy, die inmiddels overleden is. Zij was al 10 toen we Milo als puppy kregen. En dat ging niet altijd even goed samen, Lizzy tolereerde hem maar dat was het ook. Toen Lizzy overleed hebben we Fay als kitten gekregen en die is echt nergens bang voor. Milo was eerst heel voorzichtig, maar binnen een week speelden ze al met elkaar. Het enige wat ze niet doen is kroelen, Fay wil wel maar Milo hecht nogal veel waarde aan zijn personal space. :-P Ze liggen soms wel samen bij me op schoot.

Haha ja ik vind salmiak en drop ook lekker maar het ruikt er ook maar een beetje naar hoor vind ik. LOL misschien ligt het wel aan mij ;-)

za jan 03, 2015 13:42
Profiel
Donshaartje

Haarcode: 2a F ii
Lengte: BSL/BSL/TBL

Antwoord met een citaat
welkom p het forum!

ma jan 05, 2015 20:39
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2