Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu ma dec 18, 2017 00:35

Antwoord op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Kammen en borstels 
Auteur Bericht
Langhaartje

Images: 0
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Kammen en borstels
Ik zou het niet aanbevelen zelfs als het 100% cruelty-free/slachtafval was. Goedkope hoornen kammen zijn vaak erg scherp omdat ze niet goed gepolijst worden. Maar misschien ben je goed in navijlen? Ik kan dat zelf niet, het kost teveel tijd en moeite en heb schrik om de kam kapot of lelijk te maken. Je hebt er toch wel goede werktuigen voor nodig vind ik.

do sep 10, 2015 19:00
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b -N -ii
Lengte: 43/80/100

Antwoord met een citaat
Ik denk niet dat zo'n goedkope kam een product is van stroperij, ik denk niet dat er ook maar een stroper is die een gevangenis straf op zijn nek wilt halen voor een paar goedkope kammetjes. Waarschijnlijk zijn de ossen gebruikt als slachtvlees, en is de hoorn overgebleven. Ik denk als je een degelijke kam wilt, dat je dan iets meer zult moeten betalen, ik betwijfel of dit wel goede kwaliteit is, wat Athanasia zegt dus.

En over wat ze zeggen over het stimuleren van de hoofdhuid, ik zie niet in waarom een hoornen kam dat beter zou doen dan een houten kam, of een borstel.

ma sep 14, 2015 20:31
Profiel WWW
Donshaartje

Haarcode: 2c N ii
Antwoord met een citaat
Ik heb een tangle teezer, ik vind hem opzich wel fijn. Maar hij gaat inderdaad niet goed door mijn haar heen, ik vind de tandjes nogal kort. Ik heb nu een wetbrush aangeschaft na vele lovende reacties die ik zag op youtube, en ben hier ook erg over te spreken! Hij lijkt op het eerste oog heel erg op een gewone borstel maar de tandjes zijn heel erg flexibel, nog flexibler als bij de tangle teezer en ook een stuk langer. Ik heb altijd nogal veel knopen in mijn haar na het douchen, en deze borstel haalt deze er zonder probleem uit, heb niet het idee dat mn haren afbreken of dat ie trekt. (haal natuurlijk eerst de grote knopen eruit met mn vingers;))

vr feb 05, 2016 22:27
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 2aFiiD
Lengte: 47/58/86

Antwoord met een citaat
ik kam mijn haren altijd voor het douchen en niet erna; hoorde dat dat beter is en je haar zo minder snel afbreekt :)
ik zit natuurlijk in een luxesituatie.
mijn haar is zo stijl als maar kan zijn :p

di maart 08, 2016 10:55
Profiel
Donshaartje

Antwoord met een citaat
Hoe vaak kammen/ borstelen jullie je haar?

wo maart 30, 2016 22:46
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b-2a-N-ii
Lengte: Knie

Antwoord met een citaat
Ik kam ze 1 keer per dag, als ik mijn haar vlecht. Ligt ook eraan hoe ik mijn haren draag. Draag ik een knot dan kam ik ze 2 keer per dag.

do maart 31, 2016 10:00
Profiel
Langhaartje

Images: 0
Antwoord met een citaat
Ik kam mijn haar twee tot drie keer per week, voor het wassen. De rest van de tijd gebruik ik mijn vingers.

vr apr 01, 2016 12:20
Profiel
Donshaartje

Haarcode: 3a/N/ii
Lengte: 50/71,5/100

Antwoord met een citaat
Wij gebruiken zo'n eko houten grove kam en een diervriendelijk verkregen BBB.

ma jul 17, 2017 22:30
Profiel WWW
Langhaartje

Haarcode: 2c N i
Lengte: 57/64/100
Antwoord met een citaat
Ik gebruik een grove plastic kam, maar wil nu eindelijk eens kijken voor een houten kam. Ik heb ook een Tangle Teezer en ik vind hem super fijn (vriendje wilde er ook meteen een), maar ik gebruik hem toch zo min mogelijk op mijn haar omdat mijn haar + borstels of veel kammen nou eenmaal nooit een echt goeie match is.

ma jul 17, 2017 23:26
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8