Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do nov 23, 2017 04:30

Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Haar en vegetarisch/veganistisch eten 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 2c N i
Lengte: 57/64/100
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Haar en vegetarisch/veganistisch eten
Roodkapje schreef:

Ik eet zelf ook vegan en probeer daarnaast al mijn spullen over te zetten op vegan (cosmetica, schoonmaakmiddelen)

Dat probeer ik nu ook door te zetten :)

@martijn_natasja: Helaas vind ik die meestal niet lekker. :( De vegan kaas die bij de Jumbo te krijgen is (naam ff kwijt) vond ik heel vies, chocola is niet vies maar ook niet lekker, en qua ijs vind ik alleen de Ola raspberry en vanille soja-ijs super lekker en goed. Maar! Ben & Jerry's heeft vandaag aangekondigd dat ze het vegan ijs ook ein-de-lijk naar Nederland brengen! :hysterisch

Ik zou inderdaad eens naar Duitsland moeten, daar is het vegan walhalla had ik al vernomen. :p Weet jij websites waar je het online kunt bestellen? Ik heb al veel goeds gehoord over bepaalde chocolade daar! Je hebt daar ook gewoon volledig vegan supermarkten zelfs...

ma jul 17, 2017 17:04
Profiel
Hoofdhaartje

Images: 17
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/91/100

Antwoord met een citaat
Hier in België is er elk jaar een vegan festival en daar heb ik echt al het lekkerste veganijs ooit gegeten. Niemand zou kunnen zeggen dat het geen echt ijs was. Zo goed was het!

Afbeelding

ma jul 17, 2017 17:18
Profiel Personal album WWW
Langhaartje

Haarcode: 2c N i
Lengte: 57/64/100
Antwoord met een citaat
Jaaa, op dat soort plekken hebben ze wel heel bijzonder ijs! Dat zou ik wel graag eens willen proberen.

Hier ken ik verder eigenlijk alleen Dr. Grunschnabel, maar die hebben nogal aparte smaakjes en daar houd ik niet zo van. Geef mij maar gewoon iets met karamel ofzo...

ma jul 17, 2017 17:39
Profiel
Donshaartje

Haarcode: 3a/N/ii
Lengte: 50/71,5/100

Antwoord met een citaat
Siveda schreef:

@martijn_natasja: Helaas vind ik die meestal niet lekker. :( De vegan kaas die bij de Jumbo te krijgen is (naam ff kwijt) vond ik heel vies, chocola is niet vies maar ook niet lekker, en qua ijs vind ik alleen de Ola raspberry en vanille soja-ijs super lekker en goed. Maar! Ben & Jerry's heeft vandaag aangekondigd dat ze het vegan ijs ook ein-de-lijk naar Nederland brengen! :hysterisch

Ik zou inderdaad eens naar Duitsland moeten, daar is het vegan walhalla had ik al vernomen. :p Weet jij websites waar je het online kunt bestellen? Ik heb al veel goeds gehoord over bepaalde chocolade daar! Je hebt daar ook gewoon volledig vegan supermarkten zelfs...

Wattes?? Komt Ben n Jerry's eigenlijk naar Nederland?? Niiiiiice!! Maar wij vinden veel ander ijs ook lekker. Niet zo lekker als non vegan ijs, maar ach. Wij kopen altijd bij Veggiedeli.nl. De kaas bij de Jumbo heet Wilmersburger en vinden wij ook niet heel lekker. Maar je hebt zoooooveel meer!

ma jul 17, 2017 21:58
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3