Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za dec 16, 2017 10:05

Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Scalp wash-topic 
Auteur Bericht
Langhaartje

Images: 0
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Scalp wash-topic
Lila schreef:
Athanasia schreef:
Mijn routine bestaat ondertussen uit twee weken lang scalp wash, dan volledig wassen zonder conditioner.

Ik ben er wel nieuwsgierig naar waarom je geen conditioner gebruikt. Ik merk zelf namelijk wel echt verschil dan, maar is dat dan uiteindelijk beter voor je haar?

En doe je dat scalp-wash dan elke dag of om de dag? Dat is me nog niet helemaal duidelijk namelijk. :giechel

Ik wil het trouwens nog steeds een keer proberen, maar steeds als ik het me voorneem, heb ik er geen zin in, haha.

Ik gebruik geen conditioner uit minimalisme plus bezorgdheid over de ingrediënten. Ik merkte op een dag dat conditioner bijna niks doet voor mijn haar, en het zelfs lelijker leek te maken. Daarbovenop komt dat de formule van mijn vertrouwde conditioner veranderd was (nu met veel glycerine...) en dat ik een gevoelige huid heb waardoor ik liever weet wat er in mijn haar zit.

Scalp wash doe ik eens in de drie of vier dagen. Dat betekent: op woensdag en zondag. Lekker makkelijk :) (Heb het de voorbije woensdag trouwens uit noodzaak ook boven het wasbakje gedaan met een plastic mok, en was verrast dat dat heel goed ging.)

za okt 24, 2015 11:15
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1a N ii
Lengte: 64/100/?
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Scalp wash-topic
Ik heb door jouw positieve ervaringen het nu ook maar eens geprobeerd. Eindelijk. Ben heel benieuwd hoe ik het vind. Het is nu aan het drogen, haha.

vr nov 06, 2015 12:03
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6