Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do dec 14, 2017 14:17

Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Hoi! 
Auteur Bericht
Donshaartje

Haarcode: 2A N II

Antwoord met een citaat
Bericht Hoi!
Een beetje vroeg in de ochtend is het wel, moet ik zeggen.

Ik ben IJdeltuit en ik ben, denk ik, lang geleden lid geweest van het vorige forum maar ik weet niet meer onder welke naam. Enfin, ik ben een Nederlandse, ik woon al jaren in België en ik loop nu toch wel tegen de dertig aan.

Verder over mijn haar: ik heb periodes dat ik er veel mee bezig ben en ik heb periodes dat het me wat minder interesseert. Ik zit nu weer in het eerste. :D Ik heb twee voorliefdes die lastig te combineren zijn: lang haar en felgekleurd haar. Gezien ik waarschijnlijk (vrijwel zeker) een tweede studie ga doen, kan ik me weer iets meer uitleven met dat laatste. Hoogstens dat ik het met een stage tijdelijk een 'natuurlijke' semi verf gebruik.

Mijn haar is van nature een koele bruin tint die zich makkelijk verstopt in allerlei bruintinten (een voordeel want dan kun je vrij lang lui zijn met je haar verven) maar helaas zijn de spierwitte haren ook opgekomen. Momenteel komt het tot iets voorbij BSL, helaas in lagen geknipt met dank een kapper die volledig los ging met de schaar, en het valt tussen type 2a en 2b in. De huidige kleur is een mix van bruin, Directions Cerise en een oude batch Directions Plum: niet helemaal de bedoeling en ik ben ook rigoureus edoch zo vriendelijk mogelijk aan het force faden. Ik ontkleur en verf dus onder andere wél, maar wel op een manier waarop ik het beste van beide werelden kan combineren. Wel veel trial & error gehad trouwens.

Een reden om me na zoveel jaar weer aan te melden is omdat ik mijn routine wil veranderen, kan namelijk beter, en voor de product reviews en gezelligheid. Ik overweeg om over te stappen naar de curly girl methode maar dat is nog allemaal even te zien. As we speak zit ik met Dr. Organic Royal Jelly co in mijn haar en dat ga ik maar eens even uitspoelen. XD

do sep 14, 2017 05:03
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b F ii
Lengte: 0,5/10/??
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hoi!
Hoi en welkom! :)

do sep 14, 2017 09:13
Profiel WWW
Hoofdhaartje

Images: 18
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/91/100

Antwoord met een citaat
Grappige naam :) En welkom!

Afbeelding

do sep 14, 2017 09:23
Profiel Personal album WWW
Langhaartje

Haarcode: 2c N i
Lengte: 57/64/100
Antwoord met een citaat
Welkom, ik ben benieuwd naar je haar. :)

do sep 14, 2017 09:50
Profiel
Donshaartje

Haarcode: 2A N II

Antwoord met een citaat
Leuk, dank jullie wel!

Ik heb even via een ander haarforum waar ik rond dezelfde tijd lid van was gekeken: ik denk dat mijn vorige username Grisaille was. Pha herken ik alleszins wel! ^^

Een foto van mijn haar in huidige staat kan even duren maar ik ga er zo snel mogelijk achteraan. Zal niet de meest charmante foto zijn aangezien ik merk dat het kokosolie wil, maar ik moet eerst even de HD-recorder bij Telenet inleveren.

Hier wel van mijn instagram waarop de lengte enigszins zichtbaar is en waarop ook wel te zien is dat ik de laatste jaren vrij slordig ben geweest met mijn haar: https://www.instagram.com/p/BXvO__XBjul/?taken-by=leonieravage
Ik heb jarenlang typische drogisterij verven en alleen Inecto coconut shampoo en conditioner gebruikt. Geen drama maar ook niet het allerbeste. Daar komt nog eens bij dat mijn haar vaak zat vast zit onder mijn tas (wrijving!) en ik het meestal los heb hangen want ik ben Truus Ongeduld en niet handig met opsteken.

do sep 14, 2017 14:32
Profiel
Hoofdhaartje

Images: 18
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/91/100

Antwoord met een citaat
ja, Grisaille, die naam doet een bel rinkelen :)

Afbeelding

do sep 14, 2017 15:07
Langhaartje

Images: 0
Antwoord met een citaat
Welkom!

do sep 14, 2017 15:55
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b-2a-N-ii
Lengte: Knie

Antwoord met een citaat
Welkom.

do sep 14, 2017 16:19
Profiel
Langhaartje

Images: 5
Haarcode: 2a N II
Lengte: ??/90/??

Antwoord met een citaat
Welkom ^^

do sep 14, 2017 20:09
Langhaartje

Haarcode: 2c N i
Lengte: 57/64/100
Antwoord met een citaat
IJdeltuit schreef:

Hier wel van mijn instagram waarop de lengte enigszins zichtbaar is en waarop ook wel te zien is dat ik de laatste jaren vrij slordig ben geweest met mijn haar: https://www.instagram.com/p/BXvO__XBjul/?taken-by=leonieravage
Ik heb jarenlang typische drogisterij verven en alleen Inecto coconut shampoo en conditioner gebruikt. Geen drama maar ook niet het allerbeste. Daar komt nog eens bij dat mijn haar vaak zat vast zit onder mijn tas (wrijving!) en ik het meestal los heb hangen want ik ben Truus Ongeduld en niet handig met opsteken.

Leuk om er een gezicht bij te zien! :)

do sep 14, 2017 21:12
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 11 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende