Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do dec 14, 2017 05:10

Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Hallo 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 2c N i
Lengte: 57/64/100
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hallo
MeneerDroog schreef:

De meesten op het forum zijn denk ik meiden? met haar dat echt lang glanzend en mooi is, vergeleken mijn samengeperste pruik :anxious dus ik kan mij wel voorstellen als er niet zoveel mensen zijn hier die tips hebben voor mij :writer

Ik heb ook krullend haar van nature dat de juiste verzorging nodig heeft om er niet te droog en pluizig uit te zien. Mijn beste advies is: wassen met een SLS-vrije shampoo, een goeie conditioner gebruiken zonder siliconen en echt even de tijd nemen om die in te laten trekken. Grotendeels uitspoelen maar een klein beetje erin houden op de lengte (vermijd hoofdhuid), dit zorgt namelijk voor een coating waardoor het minder zal pluizen. Droog je haar met een oud shirt in plaats van een handdoek, dit zorgt voor minder wrijving = minder pluis. En laat het daarna aan de lucht drogen en blijf eraf zolang het droogt, anders verstoort het de krulvorming en krijg je meer pluis (ziet er droger uit). Mocht je je haar dan niet goed vinden zitten omdat het toch op een wat kortere lengte is dan waarvoor de meeste algemene adviezen hier gelden (omdat er inderdaad voornamelijk vrouwen op dit forum zijn met haren dat meestal voorbij de schouders is) zou je moeten experimenteren met wat producten om het in model te brengen, maar daar kan ik je helaas niet zo 1 2 3 mee helpen. Dat is voor iedereen anders en afhankelijk van hoe je je haar zou willen modelleren. :smile

Je haar heeft echt wel potentie om mooi lang te worden hoor! No worries! En geen schaamte nodig. Succes!

wo aug 09, 2017 17:04
Profiel
Langhaartje

Images: 0
Antwoord met een citaat
@MeneerDroog

Zou je het even willen aangeven wanneer je een bericht wijzigt? Sinds ik de laatste keer hier ben gaan kijken is er een hele hoop tekst bijgekomen. Gewoon simpel met 'edit' wanneer het verder gaat dan spellingsfouten of nog een link of foto's bijvoegen.

wo aug 09, 2017 17:17
Profiel
Donshaartje

Haarcode: 2c? weet het niet :(
Lengte: 6cm? lastig te zien
Antwoord met een citaat
Uhm gebruikte volgensmij meestal van Schwarzkopf 'Schauma For men' shampoo ofzo, denk gewoon goedkope met shit er in. Ook gebruikte ik regelmatig een conditioner van Adrélon maar dat is volgens mij ook niet echt 'all natural' :P

Ik heb ook heel lang 2x per week met shampoo en conditioner van Adrélon gewassen. Heb nu al maanden lang geen shampoo of conditioner gebruikt, dacht misschien dat na een paar maanden ontgiften van de shit die in bijna alle shampoo's zit dat de haarnetjes zich 'stabiliseren', wat ook het idee is achter die nopoo/lowpoo methode. Merk wel dat dat heel langzaam ook gebeurt, niet voldoende helaas.
Maar als ik toch weer ga beginnen met shampoos en conditioners zou ik graag goede producten willen aanschaffen, heb al vaker op internet gezocht naar welke het beste voor mijn dikke touwhaar zouden werken maar kwam er niet uit. Ben altijd wat perfectionistisch met dat soort dingen, ben bang dat ik de verkeerde haal en das dan ook zonde van het geld :P

wo aug 09, 2017 18:50
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Ah, ik wist niet dat je no poo aan het proberen was, dan is het een ander verhaal. Mocht je toch weer producten willen gebruiken kan ik zelf het merk Dr. Organic erg aanraden. Zowel de shampoos als conditioners. De argan conditioner is mijn favoriet.

wo aug 09, 2017 19:43
Profiel
Hoofdhaartje

Lengte: 67/85/90
Antwoord met een citaat
Het is noeilijk te zeggen wat voor jou haar het beste werkt. Dat is voor iedereen weer anders. Je zult dingen moeten uitproberen om daar achter te komen. Ook raad ik je aan om meerdere producten te hebben en die beurtelings te gebruiken. Mijn ervaring is dat steeds hetzelfde product gebruiken ervoor zorgt dat ze na een tijdje minder fijn lijken te zijn.

wo aug 09, 2017 19:47
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Ja, dat gebeurt bij mij ook inderdaad.

wo aug 09, 2017 20:43
Profiel

Images: 24
Haarcode: 2a N ii
Antwoord met een citaat
Athanasia schreef:
en kijk eens naar mannelijke metalsterren :D

Dio!

Afbeelding

wo aug 09, 2017 21:16
Profiel Personal album
Donshaartje

Haarcode: 2c? weet het niet :(
Lengte: 6cm? lastig te zien
Antwoord met een citaat
Thanks voor het advies en ik zal voortaan aangeven wanneer ik een post heb aangepast :)
Ik zal is gaan kijken naar Dr. Organic producten

Edit: Dio's kapsel is ook gaaf, of die van Jimi Hendrix, zal wel jaren duren voordat je haar zo lang is xD

wo aug 09, 2017 21:52
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2