Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo dec 13, 2017 14:09

Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Hoi 
Auteur Bericht
Donshaartje

Haarcode: 2a M ii
Lengte: 110/112/150

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hoi
Ik gebruik Bigen, dit is een soort Henna-achtig poeder wat je hier in Nederland kunt kopen in bijna elke Aziatische supermarkt/toko en 'Black Hair' winkels (winkels voor afro-haar). Het is grijsdekkend en wordt eigenlijk gebruikt door Aziaten die hen grijze haren willen verbergen. :P Je kunt heel moeilijk ontkleuren, heb dat getest met een pluk haar die ik neonroze geverfd had in het verleden. Het werkt dus ook een beetje als Henna, soort laagje op je haar met intens pigment. Je krijgt het ook niet van je kleding/huid, dat moet echt slijten. Maar een paar handschoentjes en een kapmantel achterstevoren, of een vuilniszak als je dat niet hebt, en je bent er klaar voor!

Ik verf er overigens ook mijn wenkbrauwen tegelijkertijd mee, maar daar is het eigenlijk niet voor bedoeld haha. Een doosje kost 4,50 en ik verf daar mijn hele uitgroei mee en smeer de rest uit over mijn haren. Ik meng het poeder met een haarmasker en wat conditioner en een beetje water tot de gewenste dikte, volgens de beschrijving moet het enkel met water. Je kunt er ook voor kiezen minder poeder te gebruiken want het is los poeder wat niet bederft. Ze hebben het ook in bruin, donkerbruin, burgundy en nog enkele kleuren, dus als je een kleur voor langere tijd wilt zou ik zeggen doen! (Wel eerst een testplukje en op je huid testen, want zelfde als met zwarte Henna zijn hier mensen allergisch voor.)

di jan 10, 2017 15:40
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 2a F ii
Lengte: BSL/taille/heup
Antwoord met een citaat
Klinkt super interessant!

Ik verf mijn haren nu al 2 jaar auburn rood met henna. Ik overweeg om mijn nekharen zwart te doen, leuk als je het in een vlecht of knot hebt. Ik ga eens om me heen kijken. Bedankt voor de uitgebreide beschrijving.

http://www.youtube.com/user/Skjonnhar

I believe life is what you make it and I make it one hell of a ride!

wo jan 11, 2017 15:06
Profiel WWW
Langhaartje

Images: 0
Antwoord met een citaat
Mooie haren! En zo lang ook :)

wo jan 11, 2017 17:55
Profiel
Donshaartje

Haarcode: 2a M ii
Lengte: 110/112/150

Antwoord met een citaat
@Skjønnhår: Oeh dat klinkt heel gaaf inderdaad, ben benieuwd wat je van Bigen vindt!

@Athanasia: Danku! ^^

wo jan 11, 2017 23:06
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2