Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo okt 17, 2018 10:35

Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Zo ben ik , dat ben ik... 
Auteur Bericht
Donshaartje

Lengte: 10
Antwoord met een citaat
Bericht Zo ben ik , dat ben ik...
Hallo , ik ben een man met kort haar , maar mijn eega heeft mooi lang haar. Ze heeft natuurlijk auburn-bruine haarkleur. Momenteel draagt ze het tot net onder de BH lijn ( mid back). Ze heeft het tot voor enkele maanden zeker 20cm langer gehad , maar ze moest en zou korter gaan , natuurlijk doet ze wat ze wilt met haar eigen haar :smile maar ik zag het liever echt lang. Nu eens iets over mezelf. Ik heb sinds kindsbeen af ''iets'' met haar. Als kind draaide ik krullen in moeder's haar ( zo is me verteld) . Later ( 7/8 jaar) speelde ik met mijn nicht ''kappertje'' (zonder schaar wel te verstaan ! ) Nog wat later 13/14 jaar , toen mijn nicht ( die mooie lange blonde haren had) zelf voor kapster ging leren , voorzag ze mij van korte staartjes die ze zelf knipte op stage en dergelijke. Zelfs toen ze een haarstukje moest maken (als eindwerk) gaf ze me de al wat langere haren die over bleven. Ze wist dat ik er een ''zwak'' voor had , en voedde op die manier ''iets'' waarvan ik niet wist wat het was of hoe het noemde ... als volwassene ( en toen computer en internet voorhande was) heb ik pas ontdekt dat ik een lang haar fetish heb ontwikkeld. Ik ben niet gevaarlijk hoor , helemaal niet ! Ik kijk ( als man ) namelijk niet direct naar de borsten of billen van een vrouw, maar naar de conditie en lengte van het haar . Ok een beetje raar voor de meesten , maar zo is het nu eenmaal. Verder heb ik een verzameling staarten ( op ebay gekocht ) , zoals anderen, treinen , vliegtuigjes en dergelijke verzamelen. Ik weet uit ondervinding, dat er heel wat mannen ''haar-gek'' zijn, maar ze herkennen deze vorm van fetish niet. Want wees nu eerlijk ,als je de vraag stelt aan 100 mensen ; ,, Wat is een ''fetish'' hebben ? Dan gaan ze denken aan lederen pakjes en zweepjes enz...
Ik hou gewoon van mooi lang haar , that's it.
Grtz ,
Rohnny.

za mei 24, 2014 22:36
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zo ben ik , dat ben ik...
Ik vind het allemaal prima, whatever floats your boat.
Maar waarom ben je hier? Dit forum is voor mensen die hun eigen haar goed willen verzorgen en daarover willen praten.
Ik denk dat de meesten het geen prettig idee vinden dat er iemand op dit forum zit die vooral komt om foto's en plaatjes te kijken.
Dat is tenminste wat ik opmaak uit je verhaal.

zo mei 25, 2014 11:32
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Citaat:
Zoals je ziet is dit een forum, maar het is veel meer dan dat. Het is een hechte gemeenschap van mensen die graag lange, gezonde haren willen groeien.

Citaat:
Voorstellen is hier echt wel verplicht, aangezien lang haar ook fetisjisten kan aantrekken. Die zijn hier niet welkom, omdat de leden hun foto's met een gerust hart moeten kunnen posten zonder dat ze plots zomaar op het hele web verschijnen.

Er zijn een boel andere sites en fora voor (haar)fetisjisten. Zelfs op Facebook zijn er hiervoor groepen.

zo mei 25, 2014 11:59
Profiel WWW
Hoofdhaartje

Images: 19
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/100/100

Antwoord met een citaat
Sorry rhonny, dit is geen plek voor haarfetisjisten. De mensen hier komen juist om in alle veiligheid dingen over hun haar te kunnen delen.
Als je terug komt en hier komt kijken, zal je merken dat je geen toegang meer hebt tot je account. Dat is omdat ik je geband heb. Niet uit hatelijkheid, maar gewoon omdat dit forum niet de juiste plek is voor jou.

Boodschop aan Pie: niet dit topic verwijderen aub

Afbeelding

zo mei 25, 2014 13:04
Profiel Personal album WWW

Images: 24
Haarcode: 2a N ii
Antwoord met een citaat
:(

ma mei 26, 2014 10:05
Profiel Personal album
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ]